Foto bij 037

Leslie McCarthy

“Zullen we een film gaan kijken?” stelde hij voor. Ik knikte. “Alleen, vind Selena dat wel goed?” hij keek me fronsend aan. “Natuurlijk, waarom zou ze dat niet goed vinden?” Ik haalde mijn schouders op. “I don’t know.” Mompelde ik. “Nou dan.” Glimlachte hij. Hij stond op en trok me ook overeind. We liepen beide naar het begin van de tourbus toe.

“Welke film wil je kijken?” vroeg hij. “Mij maakt het niets uit. Kies jij maar.” “Nee, jij.” “Jij mag kiezen.” “Jij.” “Nee, jij.” Na een aantal minuten zo door te hebben gegaan eindigde we beide lachend. “Ik pak wel gewoon een film.” Stelde Justin voor. Ik knikte. Hij had zijn blik op gevestigd terwijl hij een dvd uit een rek haalde. “A walk to remember.” Zei Justin de naam van de film, terwijl hij naar de kaft keek. “Heb je die gezien?” Ik schudde mijn hoofd. “Dan gaan we hem nu kijken. Het is een mooie film.” De tv kwam voor de dag doordat hij op een knopje drukte. Hij deed de dvd in een dvd-speler. “Je mag wel gaan zitten.” Glimlachte hij. Ik knikte en ging op de zwarte bank zitten die er stond. Hij liep naar me toe en ging naast me zitten. Via een afstandsbediening bestuurde hij de dvd-speler en kon de film beginnen.

De film begon over een groepje jongeren, zo te zien behoorde ze tot het populaire groepje. Gefocust had ik me gericht op het scherm, maar Justin daarin tegen keek om de zoveelste tijd naar mij. Dat voelde ik. Het voelde raar. Opeens sloeg Justin zijn arm om me heen. Ik keek hem aan, hij glimlachte en trok me naar hem toe. Ik liet mijn hoofd rusten op zijn schouder. Al mijn aandacht voor de film verdwenen en dacht ik alleen maar aan hoe ik nu zat. Bij Justin. Een warm gevoel, een veilig gevoel zoals ik al zo vaak beschreven had. Dat gevoel kwam steeds terug. Hij was de reden voor dat gevoel. Een gevoel dat ik alleen nog maar bij hem had gehad.

“Wil je hem nog verder kijken?” vroeg hij toen hij merkte dat mijn oogleden zwaar werden en ik al een paar keer mijn ogen gesloten had. Ik knikte afwezig. Hij lachte en stond op, waardoor ik weer wakker schoot en nu zelf rechtop moest blijven zitten. Hij liep naar de dvd-speler en haalde de dvd eruit. Hij wist gewoon dat ik wilde gaan slapen. “Kom.” Hij trok me overeind net zoals hij zo vaak deed en leidde me naar mijn bed toe. Hij opende mijn dekens en gaf me als teken dat ik moest gaan liggen. Dit deed ik. Ik ging liggen op het bruineachtige matras. Hij sloeg de dekens weer terug, boog naar voren en drukte een kort kusje op mijn wang. “Slaap lekker.” Fluisterde hij. Ik sloot mijn ogen terwijl ik hoorde hoe hij wegliep.

Zouden jullie misschien deze story willen kudoën, alsjeblieft?

Reageer (10)

  • iBiebersGirl

    <33333333333333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Adkins

    <33333

    1 decennium geleden
  • philtatos

    ik heb even het kudo knopje voor je verkracht ghehe xD
    Snel verder hoor als je het me niet wilt vertellen meot je wel snel schrijven zodat ik er snel achterkom
    XoXO zara

    1 decennium geleden
  • Insoquo

    AHW, CUTIES. en ik heb al gekudoët ):

    1 decennium geleden
  • Fiennes

    Echt zó lief die twee en jij schrijft geweldig. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen