Foto bij W7

Geef me een W!
Geef me een I!
Geef me een N!
Geef me een X!
Wat krijgen we dan?
WINX!

Oké, sorry, da moest even, ik ben in een gek humeur xD

PS: Volgend hoofdstuk wordt weer wat langer, beloofd ;)

“Hé, jammer, we moeten naar huis”, zuchtte Stella een week later.
“Trek het je niet aan, Stella”, suste Layla, “over drie weken zien we elkaar weer. Op Alfea.”
“Oh, leuk, les, huiswerk”, bromde Stella, maar ze kon er wel om lachen.
“Ik kijk er anders wel naar uit”, zei Sky opgetogen.
“Ik niet minder”, lachte Bloom.
“Ik ga maar eens”, zei Layla, en ze verdween door de magische doorgang.
“Wij ook. Kom, Tecna”, lachte Timmy. “We gaan eerst een weekje samen naar mijn ouders, dan een week naar die van Tecna, en dan een weekje elk naar onze eigen ouders.”
“Wij doen hetzelfde”, lachte Musa, en sloeg een arm om Riven.
“En wij ook”, zeiden Flora en Helia in koor.
“Ik moet helemaal alleen naar huis”, zuchtte Stella.
“Toe nou, Stella, volgende week kom ik immers ook? En de week daarna gaan we fijn naar mijn ouders”, troostte Brandon. “Maar koning Sky heeft me deze week nog nodig.”
“Goed dan”, zuchtte Stella, en stapte ook door de doorgang. Iedereen volgde, tot enkel Bloom, Sky en Brandon nog overbleven.
“Ik ga ook, Sky. Ik ga Mike en Vanessa opzoeken, en daarna ga ik nog een weekje terug naar Domino. Maar de laatste week kom ik lekker bij je terug.”
“Gezellig”, lachte Sky blij.
Bloom stapte door de magische poort.

Reageer (2)

  • dayxdreamer

    Ik ben er weer. xD

    1 decennium geleden
  • Believix

    En toen waren ze alleen van elkaar gescheiden (de winx dan) :Y)

    Snel verder _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen