@Cinta

Paul is nou niet echt de aardigste persoon ooit hè?

We zouden gaan klifduiken, maar Jake is laat. Het reservaat moet beter in de gaten gehouden worden sinds mijn aanvaring met Victoria. Jake heeft gezegd dat hij om drie uur bij de kliffen zou zijn, dus ik ga er al naartoe. Jake heeft ook gezegd dat het dat er een orkaan opkomst was en dat we dus heel voorzichtig moesten zijn. Ik loop rustig, want het is pas kwart over twee. Als ik over het strand loop zie ik dat de golven al inderdaad best ruw zijn. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan duiken. Ik voel even en het water is ijskoud. Ik loop naar boven toe. Bella's truck staat al naast het pad geparkeerd. Vreemd. Jake heeft haar toch verteld dat het een uurtje later zou worden? Ik kom boven. Shit, Bella staat al aan de rand van de klif. Ze lijkt tegen iemand te praten, maar er is niemand. 'Je wilde toch dat ik mens was? Let maar eens op!'zegt ze plotseling. 'Bella!'roep ik, maar ze hoort me niet. Ik sta daar, verstijfd van schrik. 'Dom konijn,'zeg ik hardop. Ik wil naar haar toe lopen, maar ik verander in een wolf. Oké, wat is er net gebeurd? Ach, laat maar. Hallo, mensen, Bella gaat springen, zeg maar nu!denk ik. Ik huil, maar ze hoort het nog steeds niet. Jake komt de struiken uit. Op dat moment springt ze. Op dat moment kom ik bij mijn positieven. Ik ren naar de rand, maar Jake was sneller dan ik. Oké, rustig, zeg ik tot mezelf. Nog geen twee seconden later ben ik weer mezelf en mijn kleren hebben dit wonder boven wonder overleeft, soort van. Ik denk er niet over na en spring Jake achterna. Het water is koud. Ijskoud. Jake probeert Bella uit het water te halen, maar ze is buiten bewustzijn. 'Dom konijn,'herhaal ik weer, maar zo zacht dat Jake het niet kan horen. Ik help Jake om Bella uit het water te halen. Terwijl hij een hele preek aan Bella geeft ren ik naar huis om wat kleren voor haar en mij te halen. Toen ze bij Emily naar binnen liepen gooide ik Bella een spijkerbroek en een bloesje toe. 'Bedankt,'mompelt ze. Ik ga met Jake mee Bella naar huis brengen. 'Wat is er gebeurd?'vraag ik Jake. 'We hadden Victoria bijna, maar ze sprong het water in. Bloedzuigers hebben daar een voordeel tegenover ons. Bovendien kreeg Harry Clearwater, je weet wel, de vader van Leah en Seth, een hartaanval. Hij gaat het waarschijnlijk niet overleven,'vat Jake alles samen. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Maar hoe kwam het dat je veranderde? Ik wist niet dat je het nu al kan controleren,'zegt Jake tegen mij. 'Kan ik ook niet. Ik stond daar en toen stond ik daar als een harig ding op vier poten.'Opeens trapt Jake op de rem. Onmiddellijk ruik ik hetzelfde als hij. Vampier. 'Wat is er?'vraagt Bella geschrokken. 'Vampier,'zeggen Jake en ik in koor. 'Hoe weet je dat?'vraagt ze, nog steeds niet-begrijpend. 'Ik kan het ruiken,'zegt Jake. 'Shit... Veranderen of haar weghalen?'vraagt Jake aan mij. 'Weg,'zeg ik op gezond verstand. 'Stop!'roept Bella opeens. 'Jij bent echt niet goed wijs. Wil je dood ofzo?'zeg ik een beetje bitchie tegen Bella. 'Stop, het is niet Victoria,'zegt Bella.'Dat is Carlisle auto. Het zijn de Cullens. Laat me eruit Jake.'Mijn god, Bella is echt gek. 'Er is een vampier in je huis en je wilt terug?'vraag ik spottend. 'Laat me alsjeblieft gaan.'Jake en ik schudde tegelijk ons hoofd. Jake stond stil. 'Ga dan maar, maar we kunnen je niet hier beschermen. Das tegen het verdrag,'sist hij. 'Je hoeft me niet te beschermen.''Ze is echt gestoord,'zucht ik terwijl Jake en ik wegrijden. Toch heb ik het gevoel dat dit nog niet over is.

Reageer (2)

  • Cinta

    Dat gevoel heb ik ook........
    Dus snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel vederrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen