8.0 Kiss & Tell
Justin Bieber
'Justin, draag me.' beveelt Ariane me terwijl ze me smekend aankijkt. Mijn ogen glijden naar de grote rode striem over haar been en ik zucht. 'Goed dan.'zeg ik en hijs haar van de grond af in mijn armen omhoog. 'Je bent sterk.' complimenteer ze me, en druk dan een kus op mijn mond. 'Ariane, ik kan je niet dragen als je me zoent.' mompel ik tegen haar lippen. Ze glimlacht en trekt zich terug. 'Anders ga ik in je rug zitten?' vraagt ze. Ik knik en zet haar op één been op de grond. Daarna neemt ze één grote sprong en springt in mijn rug. 'Galop, trouw ros!' roept ze. Ik draai met mijn ogen iets wat ze natuurlijk niet kan zien en begin dan te lopen maar bedenk me. 'Wil je nog afscheid nemen van je kwal?' Ze zucht en slaat me tegen mijn hoofd. 'Snel dan.' Ik draai me om en samen kijken we naar de boosaardige kwal. 'Stomme kwal.' Zegt Ariane, 'Als ik je zou kunnen schoppen had ik je hel veel pijn gedaan en gemarteld. Maar dan krijg ik nog meer striemen dus doe ik dat niet.' steekt ze een tirade af. De kwal kijkt ons aan en blijft liggen. Wat zijn kwallen stom zeg. 'Ik hoop dat hij dood gaat.' mompel ik en draai me om. Zuchtend en steunend loop ik over het zand naar boven. Gelukkig zijn we dan bij een verharde weg en wordt het een stuk minder zwaar. Ariane drukt haar lippen in mijn nek en geeft me zachte kusjes waardoor ik zachtjes kreun. Ze giechelt. 'Vind je dat leuk?' plaagt ze me. 'Nee je bent zwaar.' verdedig ik mezelf. Ze grinnikt weer en gaat verder met de kusjes. 'Jij bent echt een monster.' klaag ik. 'Zeg dat nog eens?' Ik draai haar om in mijn armen zodat haar benen nu om mijn middel zijn geslagen. 'En nu dan hé' lach ik. Ze drukt haar lippen op mijn mondhoek en beweegt zachtjes naar het midden van mijn lippen. Onze monden bewegen zacht met elkaar mee en ik kan mijn hart horen kloppen i mijn borstkas. Als ik haar loslaat en in haar mooie stralende ogen kijk die altijd een vrolijke, maar nu ook dromerige glinstering hebben zucht ik van blijheid. Dit moet ik misscien niet aan Ryan en Chaz vertellen, ze lachen me vierkant uit. Ariane drukt haar lippen weer op de mijne en ik strijk met mijn tong langs haar lippen als ik mijn naam hoor. 'Justin! Lachen!' 'Wie is je vriendinnnetje?' 'Hebben jullie een vaste relatie.' Ik zeg Ariane op de grond en ze slaat haar handen voor haar ogen tegen de flitsen. 'Je zal toch moeten rennen.' vertel ik haar. Ze kijkt van haar gewonde been naar de flitsende camera's en zucht. Rennen dan maar. Ik pak haar hand en snel bewegen we van de flitsen vandaan, die ons blijven volgen totdat we hijgend achter de voordeurstaan. 'Dat was speciaal.' mompelt Ariane en ik grinnik. Ik beweeg mijn mond naar de hare toe om iets af te maken als ik een keelgeluidje hoor. 'Pardon?' zegt de vader van Ariane. 'Shit.' zeggen Ariane en ik tegelijkertijd en grijpen naar elkaars hadden.
HET SPIJT ONS.
dat we zo belachelijk lang niet schreven we hadden het afschuwelijk druk met school. Nog steeds maar we besluiten meer tijd vrij te maken. Maar Bubbless wil waarschijnlijk stoppen wegens dit schoolwerk en ik wil wel doorgaan. Maar we moeten hier dus nog even over overleggen.
verder: WE LOVE YOU<3
ja we zijn een paar abo's kwijt maar jullie vele reacties die gaan komen en die we al gehad hebben zijn fantastisch<3 Jullie zijn stuk voor stuk fantastische personen
Reageer (6)
Don't quit!
1 decennium geleden