Als ik weer wakker word ruik ik een rare geur en wrijf in mijn ogen. Snel ruik ik aan mijn handen en dan mijn armen. Die rare geur zat aan mij.Wat was he-..vuur. Snel spring ik op, ren mijn kamer uit door naar de kamer waar het vuur was ontstaan. Ik ren de kamer binnen en staar verbaasd rond. 'Wat?' Breng ik verbaasd uit en ren naar elk hoekje en gaatje. Nergens was een teken van dat er brand was geweest. Hoe was dit mogelijk? Ik sla mijn handen in mijn haar en woel er wild door heen. 'Nani?!' Roep ik en verschuif wat dingen, maar zet ze weer terug wanneer ik niks vind. 'Lae?' Ik kijk op en zie Finni staan. 'Er was..vuur'. Mompel ik en loop naar hem toe.
Finni slaat zijn arm om me heen en brengt me terug naar mijn kamer. 'Hoe langer je hier zult zijn, hoe meer je aan de gebeurtenissen hier zult wennen.' Knipoogt hij naar mij en opent mijn kamerdeur waar we Sebastian zien rondlopen met schone kleren. 'Sebastian-san.' Breng ik verbaasd uit en kijk Finni na die alweer wegloopt. 'Kom, ga je wassen. Ciel wilt een spel met je spelen.' Van binnen zucht ik diep. Ik hield niet van spelletjes was ik achter gekomen. Toch knik ik en loop de badkamer in en stap in het gevulde bad. Terwijl Sebastian mijn rug wast denk ik na. 'Sebastian?' 'Ja, madame?' 'Die brand van gisteravond..was dat..' 'Die is al snel geblust en alles is weer in orde gesteld.' Zegt hij tussen mijn zin door en ik houd verder mijn mond.

Wanneer ik klaar ben loop ik langs Sebastian die me naar de kamer brengt waar Ciel en zijn spel op mij wachten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen