Foto bij 051~Streets ~ Photospecial

^^Streets ~ Photospecial^^


Wij doen geen bekende personen of figuren!

_Pictures~Photography~Photo_


^^.....1.....^^



^^....2....^^



^^....3....^^



^^....4....^^



^^....5....^^



^^....6....^^



^^....7....^^



^^....8....^^



^^....9....^^



^^....10....^^



^^....11....^^



^^....12....^^



^^....13....^^



^^....14....^^



^^....15....^^



^^....16....^^



^^....17....^^



^^....18....^^



^^....19....^^



^^....20....^^



Omdat we een photospecial hebben, zijn we ook op een ideetje gekomen! Dankzij jullie heeft deze story meer kleur gekregen daarom willen we graag een soort wedstrijdje doen. Wie zet er de liefste/vrolijkste/schattigste of aardigste reactie achter? Die gene zetten wij in de spotlight!


Wie doet er mee?(H)


Made by: XxRianne

Reageer (25)

  • Alissaatje

    Die met het hondje en de beer(H)
    I love it:9~

    Snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Wij worden beloont met de spotlight enz, maar eigenlijk ben ik persoonlijk vooral jullie dankbaar.
    Jullie geven ons die foto's en dit keer fotospecials en dat ik elke keer een reactie is wel het minste wat ik kan doen.
    Want wij zijn niet degene die jullie story kleur geven, onze story's krijgen meer kleur door jullie story

    I love your story en dit zeg ik niet tegen iedereen <3

    1 decennium geleden
  • Harkness

    Het lijkt me een leuke wedstrijd, maar er valt niet zoveel te zeggen over jullie story(:
    Het is gewoon in 1 woord: SUPERDUPERGEWELDIGFANTASTIE! (dat is een woord(A))

    1 decennium geleden
  • Tartaros

    Oeh leuke wedstrijd. Eens kijken of we een lieve reactie kunnen schrijven.
    Als eerste: I love number 1, 3, 7, 11, 14, 16 and 17!
    Ik snap niet hoe jullie al die leuke plaatjes zo snel bij elkaar krijgen. Jullie spammen mijn hele inbox vol! (overdreven, I know, maar de hoofdstukjes komen heeeeeel snel achter elkaar)
    Geloof me, die 107 abbo's is dit verhaal waard. De plaatjes zijn echt heel leuk.
    Jullie moeten volgens mij wel een heel goed oog hebben voor compositie, kleurverdeling en spanning, mijn complimenten daarvoor! (vertaling: jullie kunnen erg goed de mooie plaatjes eruit pikken)
    *is nieuwsgierig*
    Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Wat is jullie onuitputtelijke bron van plaatjes?

    Euhm, kunnen jullie me misschien helpen met het zoeken van een plaatje voor een cover waar ik mee bezig ben?
    Ik zoek een plaatje van een meisje (liefst mager met kort blond haar) dat erg ongelukkig eruit ziet. Als ze dan in een grauwe omgeving zoals een industrieterrein zou zitten, zijn jullie echt afgezanten van hierboven!

    Snel verder! Please?(flower)

    1 decennium geleden
  • iDevonne

    God, nou, wat kan ik allemaal wel niet zeggen?
    Ik weet nog dat dit de eerste fotostory was die ik ooit vond. Maaan, wat vond ik die mooi. Ging er ook meteen foto's van gebruiken.
    Deze story heeft gewoon de mooiste foto's. Echt hoor, ik heb nu ook wel andere fotostories gevonden, maar deze blijft het beste.
    Oh en wat ik ook nog weet is dat ik reageerde dat ik een bepaalde foto had gebruikt voor de nieuwe foto voor mijn story, en toen kreeg ik meteen een reactie van je dat hij zo mooi was. Dat vond ik zo lief! Dat is ook bijzonder, heel veel makers van stories reageren daar helemaal niet op.
    Conclusie, deze story is amazing.
    Dat is het gewoon. Jup. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen