Foto bij FIVE AMBER

Een maand later. Laatste dag dat ze mogen praten. Maar ze gaan ook vandaag naar Engeland. Justin heeft een vriendin ze heet caitlin. Heel lief meisje. Justin is gevraagt voor een platen contract bij usher en justin timberlake. Hij koos Usher. Daar was Amber wel blij mee. Als ze in Engeland is krijg ze een verrassing!

Ik zat naar buiten te kijken uit het raam. Giovanni kwam naast me zitten. Alles goed zei hij. Ja hoor zei ik. Ik ben alleen maar moe. Kom maar tegen mij aan slapen hoor. Aaawh zo lief! Ik gaf hem een zoen. Ik leunde tegen hem aan en viel in slaap. Ik had een nachtmerrie dat alle mensen die voor mij dierbaar was werd vermoord. Ik schrok wakker! Wat is er zei Giovanni bezorgt. Ik had een nachtmerrie. Ik knuffelde Giovanni. Niet bang zijn zei hij. Ik keek in zijn ogen en lachte. Ik gaf hem een kusje op zijn mond. Ik keek Giovanni aan en vroeg: mag ik op je ipad? Ja hoor zei hij. Hij gaf me hem zijn ipad. Ik zat op zijn ipad. Zo leuk is dit zei ik. Je houd het verkeerd vast zei hij lachend. Hij wees me hoe het echt moest. Oooo zei ik lachend. Ik keek naar buiten en vroeg zijn we eral? Nee zei een leerkracht. We zijn er bijna. Zei hij nog 1 kwartiertje. Oké zei ik. Ik keek uit het raam. Ik zag iemand die ik ken. Maar ben even vergeten wie het was. We zijn in engeland stap meer allemaal uit. Ik en Giovanni stapte uit. Ik pakte mijn gucci tas en me grote koffer. Mijn koffer was echt groot! Maar daar zaten kleren voor twee weken in. Ik liep met mijn grote koffer naar de andere. Oké mensen. Jullie krijgen eerst een verrassing. Jullie weten toch jullie penvrienden. Ja zei iedereen. Ze zijn ook in Engeland. Echt riep ik hard. Ik keek rond en zag dat er allemaal kinderen van onze leeftijd naar ons toe kwamen. Ik zag Caitlin en vroeg aan haar heb je Justin gezien? Nee zei ze. Hij was hier ergens. Oké zei ik. Ik keek rond en zag hem aan rennen. Justin !riep ik. Hij knuffelde mij. Alle andere penvrienden zaten alleen te praten. Maar wij gingen knuffelen. Oké stop maar zei Caitlin. We stonden daar en onze mentor zei. 1A en hun penvrienden kom even hier heen. We liepen naar hem toe. Hij zei alle hotel nummers waar we slapen. Eeh je slaapt bij mij zei caitlin. Cool zei ik. Justin zei: ik slaap bij ryan gelukkig! Justin gaf Caitlin een kus en vroeg aan mij of hij me mocht helpen met mijn spullen. Ja hoor. Zei ik. Hij pakte mijn koffer en trok het naar mijn kamer. Ziezo ik ben klaar hier! Doei he. Zei hij. Hij gaf Caitlin een kus en liep weg. Caitlin keek me boos aan en zei: zo en nu wij!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen