Foto bij FOUR  JDB

Ik werd wakker door mijn moeder. Justin! Riep ze. Ja mam ik kom eraan riep ik terug. Ik stond op en liep naar beneden. Ja wat is er?Zei ik. Je hebt een brief gekregen. Echt waar is die brief? Vroeg ik. Op de tafel zei mijn moeder. Ik rende naar de tafel en zag die envelop liggen. Ik pakte het envelop en deed het open. Ik was blij,want ze gaf me haar nummer en msn. Dus ik liep naar de computer en ging me inloggen. Ik typete haar adres in. Laat me maar even wat te ontbijten pakken. Ik liep naar de keuken en pakte een kom en pakte de cornflakes en de melk. Ik gooide er wat cornflakes in mijn kom en schonk wat melk erin. Ik pakte een lepel en liep naar de computer. Oké nu wachten of ze wat zegt. Na een paar minuten had ze me toegevoegd. Ze hing met me praten. Mijn hart begon te bonken. Ik keek naar haat naam. Ik was geschrokken,want er stond: i love you 4 ever -X- Giovanni (H). Ze heeft een vriendje! Maar ik neem ook een vriendinnetje. Maar ik ga wel met haar praten.
Msn gesprek
Amber zegt:
Hello

Justin zegt:
Hello how are you doing?

Amber zegt:
Good with you?

Justin zegt:
Yes!

Amber zegt:
And with school?

Justin zegt:
Uhm...... Not so good:$

Amber zegt:
Hahahahaha my to!:P

Amber zegt:
But i must go. Bye see you later;)

Justin zegt:
Bye!:P

Amber is offline.
Dat was onze eerste gesprek. Nu misschien gaan we het elke dag doen! Toch!
Ik kan haar niet uit mijn hoofd krijgen. NEE!!!!!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen