Foto bij 103°

Woow, de langste zin die ik ooit heb getypt staat hierin xD
Enjoy!

XxX

Ik keek rond, vervloekt grasveld. Het lag niet ver van het huis, maar wel diep in het bos. Santiago, Edward, Carlisle, Emmett en Jasper stonden vooraan. Ik stond met Tagas in mijn armen vlak achter Santiago. Esmé, Alice, Bella, Rosalie, Renesmee en Jacob -als wolf - stonden rondom mij. Jacob bleef zo dicht mogelijk bij Renesmee staan en Bella had waarschijnlijk haar schild om ons gezet. Wat er ook gebeurd, ik zou alles doen om vooral Santiago en Tagas te beschermen, en natuurlijk de Cullens. Dit alles kwam door mij. Als ik de Cullens niet had ontmoet, was ik nooit achter mijn ware ik gekomen en als ik niet achter mijn ware ik was gekomen had Aro mij nooit willen zien, en als Aro mij nooit had willen zien dan was ik nooit Alec tegengekomen en als ik Alec nooit had tegengekomen was ik nooit in Volterra wezen wonen en dan had ik nooit Santiago ontmoet, en als ik Santiago nooit had ontmoet dan was ik niet zwanger geraakt en dan was Santiago nooit bij de Volturi weggegaan. Edward draaide zich om. 'Dit is niet jou schuld, jij mag ook gelukkig zijn' zei hij. Ik gromde, het is toch waar. Santaigo keek bezorgd naar achter. Ik wist dat hij naar mij keek, maar ik keek naar Tagas die bang keek. Ik had hem alles verteld en hij bang dat Santiago dood gaat. Ik voelde een hand over mijn wang strijken en voelde een kus op mijn haar. Santiago drukte ook een kus op Tagas wang en nog geen minuut later zag ik Demetri tussen de bomen lopen, naast hem Jane en Felix, maar mijn vader zat er niet bij toen iedereen er stond. Aro keek gefascineerd naar mij en Tagas, maar in zijn ogen stond meer dan fascinatie, namelijk hebzucht.

Reageer (8)

  • Ingeling

    Als ik de Cullens niet had ontmoet, was ik nooit achter mijn ware ik gekomen en als ik niet achter mijn ware ik was gekomen had Aro mij nooit willen zien, en als Aro mij nooit had willen zien dan was ik nooit Alec tegengekomen en als ik Alec nooit had tegengekomen was ik nooit in Volterra wezen wonen en dan had ik nooit Santiago ontmoet, en als ik Santiago nooit had ontmoet dan was ik niet zwanger geraakt en dan was Santiago nooit bij de Volturi weggegaan. <-- dat is hem!! ;p nu ga ik even verder lezen!!

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    eyes mag ik mee(A)

    snel verder

    dit meen ik
    morgen 2 stukjes please

    ik ben duizelig door je lange zin meisik moest hem 2keer lezen en toen snapte ik hem pas

    snel verder het is te spannend om nu te stoppen

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    En Aro krijgt hem niet, gnagnaxD

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Nou, als je wil kan ik wel wat extra hulp sturen zodat de Volturi niet wint

    1 decennium geleden
  • Explore

    ZE MOETEN BLIJVEN LEVEN!!!!!!
    hupsakee. opgelost! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen