Foto bij 015

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Chuks

    SNELLLVERDER!!!!!!!!!!!(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • LostMoments

    Het id echt goed!
    Waarom? Het is uidelijk, leest prettig en een goede verhaallijn (;
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Gilbert

    Ik zal even flink de tijd nemen om jullie twee duidelijk te maken waarom ik dit verhaal toppie vindt, en dan verwacht ik natuurlijk wel een hoofdstuk als beloning. Haha, grapje. Maar luister:
    Ten eerste, je schrijfstijl is zo open, zo duidelijk. Het is niet zo druk en flarderig geschreven. Alsof je haast had of alsof je woorden te kort kwam. Het is echt prachtig geschreven, heel duidelijk en ik weet niet hoe ik aan het woord 'open' kom, misschien komt het door je achtergrond. Dat je achtergrond zo licht is en je lettertype zo duidelijk en groot, dat het je hoofd ook licht maakt tijdens het lezen ( heeft wel een effect, btw)
    Ten tweede, je hebt inderdaad een originele JB story. Iets wat velen iet durven te schrijven. Want iedereen verwacht hem niet zo. Hoewel zijn naam nog niet is gebruikt in deze Story, gaat iedereen gelijk al vanuit dat het Justin is. Wat erg slim is van je, by the way. Het is gewoon zo slim bedacht. Je laat Beliebers anders denken over Justin. Net alsof je een heilige opeens een fucking drugs/sex addicted maakt. Dat is gewoon een gewaagde stap, want misschien willen wij hem wel niet zo lezen. Maar ik denk er heel anders over, jullie schrijven prachtig.
    En ten slotte, het stond ooit eens in de top, vandaar dat ik hier achter kwam. Eerst had ik mijn twijfels, zoals je wist, maar nu kan ik niet wachten op het volgende hoofdstuk (: Het is gewoon goed. Meer dan gewoon. (: Just go with the flow darling, you're doing fine!

    1 decennium geleden
  • LizaM

    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    het is gewoon goed.
    niet zo alledaags zoals de meest JB verhalen
    en het is origineel.
    verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen