Foto bij Verhalen

Zoals beloofd! (heart2) You All & Enjoy Reading These Story's!

XxX

The Sweet Life of Renesmee Cullen
Dit verhaal gaat over het leven van Renesmee na BD. Wat zou er met haar gebeuren als ze eerst zo gelukkig, als ze nieuwe vrienden krijgt maar dat dan de Volturi alles weer komt verpesten?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Who says that Love isn't Real? {Seth Clearwater}
Tanisha is een meisje dat gaat verhuizen naar La Push. Daar komt ze de liefde van haar leven tegen. Maar wat moet ze doen als er gevaar is? Zal ze zich laten veranderen in een vampier? En zo ja, vind Seth haar dan nog leuk?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Unfair Dead {Twilight}
Waarschijnlijk hebben de meesten van jullie je niet afgevraagd, toen jullie eclipse leesden, hoe de families van de slachtoffers zich voelden van de Vampierbende in seattle. Ik wel, zelfs zoveel dat het me wakker hield. Daarom dit verhaal, over hoe ik me inbeeld hoe De dochter van Geoffrey Campbell zich voelde en wat er nog met haar gebeurde.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Red Riding Hood {Hogwarts}
Dit verhaal gaat over Rose. Op een dag rent ze weg van haar leven en komt terecht in Zweinstijn. Ze is haar hele verleden vergeten. Als de lessen beginnen lijkt ze erg getalenteerd en al snel wordt ze erg geliefd bij de leerkrachten. Maar met de aankomende maan is dat niet zo slim. En waarom heeft ze die gips om haar pols en krijgt ze die er onmogelijk vanaf? Heeft het iets te maken met haar verleden? En wie was die man die haar in het bos achterna zat?.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Do You Love Me?
Camilia is een meisje en heeft 1 oudere zus een 1 oudere broer. Ze zit in een klas met haar beste vriendin Anna. In haar klas zit er ook haar crush Alex. Sam de tweeling broer van Alex en ook de crush van Anna weet dat Alex op Camilia is en weet ook dat Camilia op Alex is maar van elkaar weten ze dat niet. Alex en Camilia hebben samen hobby's voorbeeld: ze spelen samen piano, ze zitten samen in notenleer. Alex houd van voetbal maar weet niet dat zijn trainer de grotere broer van Camilia is. Ze fietsen samen naar huis en Alex vraagt of ze mee wil naar de voetbal dan vraagt de beste vriend van Alex Tibo of ze ook een potje mee speelt ze zegt ja ze speelt mee ze scoort de meeste goals ze vertelt het verhaal van haar en haar broer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Linda the Protector {Twilight}
Linda is in de eerste paar hoofdstukken een meisje van 7 jaar oud. Heel normaal. Ze woont in Triabe(een reservaat) en haar vader is een weerwolf. Wat heel normaal is voor haar.
Op haar 14e gebeurd er iets, waardoor haar hele leven veranderd. Ze neemt Seth mee(die dan net een wolf is) Seth woont in La Push, een nabijgelegen reservaat en gaat op zoek naar de Cullens.
Maar gaat ze de Cullens wel ooit zien? Komt ze de Volturi tegen? Wordt ze niet vermoord?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Me, Myself and Them {Twilight & Harry Potter}
Het gaat over Laura die aan haar tweede jaar op Zweinstein begint en in de zomervakantie ontmoet ze de Cullens. Alles heeft zo z`n ups en downs en hopelijk komt alles uiteindelijk goed.
(Dit verhaal is afgelopen maar heeft een vervolg)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Youre the one person i could never let go of {Twilight, Wolfpack}
Dit verhaal gaat over een meisje dat van huis weg loopt. Ze komt uit bij La Push. Ze komt ook in contact met de Quileutes. Jared, Embry, Jacob of Seth prent in op Amaris. Maar wie zou het toch zijn? En zal ze ooit haar levens verhaal aan iemand durfen vertellen?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Reageer (5)

  • xxmarijn

    Die van harrypotter en twilight lijkt me coowl. Als er eenvampier met een tovenaar kruist, ds beswel n goeie denk.....

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    Ik lees ze bijna allemaal :3

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    ik ben weer thuis

    je hebt weer gezorgd dat ik een nieuwe pagina met verhalen heb nu heb ik er 6 ik moet er is wat gaan weghalen

    heb je genoten van de rust zonder mijn reactie's???

    nu geef ik je geen rust meer maar eerst ga ik nog ff verder lezen

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    me myself and them lees ik ook die is best vet!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik ken 1 van die verhalen! Ik heb er zelfs aan mee geschreven. Me miself and them bedoel ik.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen