Hier is deel 25 dan :D

Have Fun

Je- vorm
Bill *POV*
Evelyne loopt echt dolgelukkig naar de gang/hal. Je wordt er ook weer vrolijk van. Als Evelyne blij of gelukkig is heeft ze heel mooie ogen. Je houd echt van haar.

Evelyne *POV*
Komaan Lied neem nu op zeg je tegen jezelf. Je zit met je ene been heel rap op en neer te bewegen, dit doe je altijd als je zenuwachtig ben. Je wilt net in haken als je ‘hallo met Liedewij hoor.’ ‘Hey nog een keer met mij.’ ‘Wat is er?, wil je het me toch vertellen?’ vraagt Lied enthousiast. ‘Nee, maar ik kan je het wel vroeger vertellen.’ zeg je met een grijns. Lied kan het natuurlijk niet zien maar je kan hem niet onderdrukken. ‘Hoe bedoel je, nu volg ik niet meer. Je hebt toch geen ruzie met je broer?’ vraagt Lied een beetje ongerust. ‘Nee nee, we kunnen beter met elkaar opschieten dan ooit, maar waarvoor ik belde.....’ Je wacht even om haar een beetje te plagen. ‘Wel zeg het nu’ zegt ze ongeduldig. ‘Wel je komt naar Hamburg, als je wil en als je mag van je ouders.’ Liedewij begint te schreeuwen door de telefoon. Je houdt hem lachend en eindje van me weg, anders ben je voor de rest van de avond doof. Lied in nog altijd als een gek aan het schreeuwen als Bill binnen komt. Hij zit met op getrokken wenkbrauwen naar de telefoon te kijken. Je haalt lachend je schouders op en kijk lief naar hem. Hij komt achter je staan en legt zijn armen om je middel. ‘Lied, Lied stop met schreeuwen’ roep je naar de telefoon, je bent echt niet van plan om dat ding bij je oor te houden als zij er zo in schreeuwt. Lied stopt met schreeuwen en zegt dan ‘ik ga nu aan mij ouders vragen of ik mag komen.’ Je hoort dat ze de telefoon neer legt en weg loopt, waarschijnlijk naar beneden ofzo. ‘Wat heeft ze nu allemaal gezegd?’ vraagt Bill. Waar ook Bill verstaat geen Nederlands. Je draait je om zodat je zijn gezicht kan zien en zegt dan ‘ze zei dat ze gaat vragen aan haar ouders of ze mag komen.’ Bill knikt en begint je kusjes in je hals te geven. Je kreunt zachtjes en geef hem dan een kusje op zijn lippen, ze zijn zo zacht. Je wilt Bills lippen los laten, want Tom loopt hier ook erges rond, maar Bill buigt zich gewoon mee naar voor. Hij gaat voorzichtig met zijn tong langs je lippen. Je doet gewillig je mond open en voel zijn tong. Je begint met zijn piercing te spelen en hij kreunt zachtjes? Dan hoor je Lied terug aan de telefoon, je laat Bill los en draai je terug om. Je neemt de telefoon terug en vraag ‘en mag je?’ Als je wacht op antwoord van Liedewij komt Tom de gang binnen. Oef, Lied is ook geen minuut te vroeg terug aan de telefoon gekomen, anders stonden jij en Bill hier nog te zoenen. Dan zou je de weddenschap verloren hebben. Je zou een hele week klusjes voor Tom moeten doen, man je zou dat niet overleven. Dan roept Lied door de telefoon ‘Ik mag.’ Nu kan je het ook niet laten om te roepen, dus zitten we nu met zijn tweeën een beetje hysterisch te doen aan de telefoon. Bill en Tom zitten me aan te kijken van “wat krijgt zij nu.” Het is echt grappig ze hebben alle twee juist dezelfde uitdrukking op hun gezicht. Je begint te lachen en Lied vraagt ‘wat is er zo grappig?’ ‘Oh niks mijn broer zit stom te doen.’ Je kan toch moeilijk zeggen dat Tom en Bill Kaulitz me ongelooflijk stom staan aan te kijken, want dan is er een deel van de verrassing weg. ‘Wanneer kom je?’ vraag Je als je min of meer gestopt ben met lachen. ‘Morgen pak ik de eerst trein naar Hamburg, is dat goed?’ ‘Ja natuurlijk, hoe sneller je hier bent hoe beter.’ ‘Oké, ik stuur een berichtje/sms als ik hier in Brugge vertrek.’ ‘Oké is goed, dan komen ik en Tom je ophalen aan het station in Hamburg.’ ‘Prima, maar ik ga nu mijn koffers pakken.’ ‘Oké zie je morgen dan.’ ‘Bye, tot morgen.’ ‘Tot morgen’ zeg je nog en haak dan in. Als je, je omdraai staan Bill en Tom me nog altijd zo raar/stom aan te kijken. Hoelang staan ze daar zo al niet. Je zou al lang kramp gekregen hebben. Je zegt, half roept half ’Liedewij komt morgen.’ Nu kijken ze ook blij ‘ik ben echt blij voor je schat’ zegt Bill en geeft je een knuffel. Hij wil me ook nog een zoen geven maar je houdt hem tegen. ‘Weddenschap’ zeg je onschuldig. Bill moet grijnzen als je dit zeg. Hij denkt waarschijnlijk aan dat van daarnet. Je moet zeggen, Je dacht dat Tom jullie meer in de gaten zou houden. Tom haalt je uit je gedachten en vraagt ‘Ik naam gehoord, wat heb ik er mee te maken?’ ‘Niks ik zei dat Tom en ik haar gingen ophalen aan het station. ‘Ahn’ zeg Tom maar je ziet dat hij het nog niet helemaal begrijpt, dus zeg je ‘zij kent maar één Tom en dat is mijn broer.’ ‘Dus ze weet niet dat wij hier zijn?’ vraagt Bill ‘nop’ zeg je. ‘En is ze fan van Th?’ vraagt Tom ‘nog een keer nop’ zeg je. ‘Ze haat ons toch niet of zo?’ vraagt Bill ongerust. ‘Nee nee, ze heeft het alleen niet zo begrepen op jullie muziek.’ zeg je geruststellend. ‘Oké dan is het goed, want ik heb geen zin om uitgescholden te worden’ zegt Bill. Je ziet in zijn ogen dat het hem pijn doet om over zo’n dingen te praten. Je lacht lief naar hem en geeft hem nog een knuffel en fluister in zijn oor “ik hou van je.”

zou je het erg vinden als ik alleen nog maar de ik vorm typ?
wil je je antwoord in een reactie plaatsen?
danke(flower)

Ik- vorm
Bill *POV*
Evelyne loopt echt dolgelukkig naar de gang/hal. Ik word er ook weer vrolijk van. Als Evelyne blij of gelukkig is heeft ze heel mooie ogen. Ik hou echt van haar.

Evelyne *POV*
Komaan Lied neem nu op zeg ik tegen mezelf. Ik zit met mijn ene been heel rap op en neer te bewegen, dit doe ik altijd als ik zenuwachtig ben. Ik wil net in haken als ik ‘hallo met Liedewij hoor.’ ‘Hey nog een keer met mij.’ ‘Wat is er?, wil je het me toch vertellen?’ vraagt Lied enthousiast. ‘Nee, maar ik kan je het wel vroeger vertellen.’ zeg ik met een grijns. Lied kan het natuurlijk niet zien maar ik kan hem niet onderdrukken. ‘Hoe bedoel je, nu volg ik niet meer. Je hebt toch geen ruzie met je broer?’ vraagt Lied een beetje ongerust. ‘Nee nee, we kunnen beter met elkaar opschieten dan ooit, maar waarvoor ik belde.....’ Ik wacht even om haar een beetje te plagen. ‘Wel zeg het nu’ zegt ze ongeduldig. ‘Wel je komt naar Hamburg, als je wil en als je mag van je ouders.’ Liedewij begint te schreeuwen door de telefoon. Ik hou hem lachend en eindje van me weg, anders ben ik voor de rest van de avond doof. Lied in nog altijd als een gek aan het schreeuwen als Bill binnen komt. Hij zit met op getrokken wenkbrauwen naar de telefoon te kijken. Ik haal lachend mijn schouders op en kijk lief naar hem. Hij komt achter me staan en legt zijn armen om mijn middel. ‘Lied, Lied stop met schreeuwen’ roep ik naar de telefoon, ik ben echt niet van plan om dat ding bij mijn oor te houden als zij er zo in schreeuwt. Lied stopt met schreeuwen en zegt dan ‘ik ga nu aan mij ouders vragen of ik mag komen.’ Ik hoor dat ze de telefoon neer legt en weg loopt, waarschijnlijk naar beneden ofzo. ‘Wat heeft ze nu allemaal gezegd?’ vraagt Bill. Waar ook Bill verstaat geen Nederlands. Ik draai me om zodat ik zijn gezicht kan zien en zeg dan ‘ze zei dat ze gaat vragen aan haar ouders of ze mag komen.’ Bill knikt en begint me kusjes in mijn hals te geven. Ik kreun zachtjes en geef hem dan een kusje op zijn lippen, ze zijn zo zacht. Ik wil Bills lippen los laten, want Tom loopt hier ook erges rond, maar Bill buigt zich gewoon mee naar voor. Hij gaat voorzichtig met zijn tong langs mijn lippen. Ik doe gewillig mijn mond open en voel zijn tong. Ik begin met zijn piercing te spelen en hij kreunt zachtjes? Dan hoor ik Lied terug aan de telefoon, ik laat Bill los en draai me terug om. Ik neem de telefoon terug en vraag ‘en mag je?’ Als ik wacht op antwoord van Liedewij komt Tom de gang binnen. Oef, Lied is ook geen minuut te vroeg terug aan de telefoon gekomen, anders stond ik en Bill hier nog te zoenen. Dan zou ik de weddenschap verloren hebben. Ik zou een hele week klusjes voor Tom moeten doen, man ik zou dat niet overleven. Dan roept Lied door de telefoon ‘Ik mag.’ Nu kan ik het ook niet laten om te roepen, dus zitten we nu met zijn tweeën een beetje hysterisch te doen aan de telefoon. Bill en Tom zitten me aan te kijken van “wat krijgt zij nu.” Het is echt grappig ze hebben alle twee juist dezelfde uitdrukking op hun gezicht. Ik begin te lachen en Lied vraagt ‘wat is er zo grappig?’ ‘Oh niks mijn broer zit stom te doen.’ Ik kan toch moeilijk zeggen dat Tom en Bill Kaulitz me ongelooflijk stom staan aan te kijken, want dan is er een deel van de verrassing weg. ‘Wanneer kom je?’ vraag ik als ik min of meer gestopt ben met lachen. ‘Morgen pak ik de eerst trein naar Hamburg, is dat goed?’ ‘Ja natuurlijk, hoe sneller je hier bent hoe beter.’ ‘Oké, ik stuur een berichtje/sms als ik hier in Brugge vertrek.’ ‘Oké is goed, dan komen ik en Tom je ophalen aan het station in Hamburg.’ ‘Prima, maar ik ga nu mijn koffers pakken.’ ‘Oké zie je morgen dan.’ ‘Bye, tot morgen.’ ‘Tot morgen’ zeg ik nog en haak dan in. Als ik me omdraai staan Bill en Tom me nog altijd zo raar/stom aan te kijken. Hoelang staan ze daar zo al niet. Ik zou al lang kramp gekregen hebben. Ik zeg, half/ roep ik ’Liedewij komt morgen.’ Nu kijken ze ook blij ‘ik ben echt blij voor je schat’ zegt Bill en geeft me een knuffel. Hij wil me ook nog een zoen geven maar ik hou hem tegen. ‘Weddenschap’ zeg ik onschuldig. Bill moet grijnzen als ik dit zeg. Hij denkt waarschijnlijk aan dat van daarnet. Ik moet zeggen, ik dacht dat Tom ons meer in de gaten zou houden. Tom haalt me uit mijn gedachten en vraagt ‘Ik naam gehoord, wat heb ik er mee te maken?’ ‘Niks ik zei dat Tom en ik haar gingen ophalen aan het station. ‘Ahn’ zeg Tom maar ik zie dat hij het nog niet helemaal begrijpt, dus zeg ik ‘zij kent maar één Tom en dat is mijn broer.’ ‘Dus ze weet niet dat wij hier zijn?’ vraagt Bill ‘nop’ zeg ik. ‘En is ze fan van Th?’ vraagt Tom ‘nog een keer nop’ zeg ik. ‘Ze haat ons toch niet of zo?’ vraagt Bill ongerust. ‘Nee nee, ze heeft het alleen niet zo begrepen op jullie muziek.’ zeg ik geruststellend. ‘Oké dan is het goed, want ik heb geen zin om uitgescholden te worden’ zegt Bill. Ik zie in zijn ogen dat het hem pijn doet om over zo’n dingen te praten. Ik lach lief naar hem en geeft hem nog een knuffel en fluister in zijn oor “ik hou van je.”

Reageer (3)

  • ScaryMoon

    leuk geschreven!!!:P
    xxx
    Moon

    1 decennium geleden
  • PaperHearts

    SNEL VERDER!!!
    <33

    1 decennium geleden
  • MissCrowley

    ooh, lief :P

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen