heir is deel 4

morgen komt er waarschijnlijk nog één

have fun :D

When you arrive in Hamburg
*In het Station*

Als je toe komt in het station ga je eerst je ticket kopen en daarna kijk je op de borden wanneer je trein aankomt en op welk perron. Als je trein wordt afgeroepen neem je afscheid van je ouders An: je geeft je dochter nog een knuffel en zegt “ik zal je missen meisje” jij: ik jou ook mam en geeft haar nog een knuffel. Je vader geeft je nog een knuffel en dan komt de trein toe. Als hij stilstaat stap je op (nogal logisch) je ziet een lege coupé en gaat er zitten. Als de trein vertrekt zwaai je naar je ouders en ze zwaaien terug. Als je, je ouders niet meer ziet leun je achteruit in je zetel en kijkt eens rond. Het is eigenlijk eigenlijk wel een mooie trein(van binnen dan). Wanneer de trein ongeveer een halfuurtje aan het rijden is haal je, je ontbijt uit je tas. Als je ontbijt op is begin je, je te vervelen en je haal je mp3(of I-pod of want dan ook) boven en luister je naar muziek. Na ongeveer 3 uur( ik weet niet hoelang het rijden is) rijden kom je aan in Hamburg. Wanneer je uit de trein stap zie je, je broer als staan, hij jou niet want hij staat met je rug naar je toe, dus je loopt op je broer af en springt op zijn rug.

Tom *POV*
De trein uit (de plaats waar je woont) is net aangekomen en ik zie evelyne nergens. Opeens springt er iemand op je rug en volgens jou schreeuw je heel het station bij elkaar maar er zijn maar een paar mensen die je raar aan kijken. Evelyne: rustig Tom het is maar je aller liefste zusje big smile. Jij: en te zeggen dat ik jou gemist heb. Je draait je om een geeft haar een knuffel en dan lopen jullie het station uit. Als jullie bij de auto aan komen pak je, je zus haar koffer en legt hem in de koffer.

Evelyne *POV*
Als je in de auto stap start Tom de auto en rijd naar zijn appartement. Het gebouw ligt in hartje Hamburg, in een soort van winkelstraat, dus als je buiten komt kun je onmiddellijk beginnen schoppen, echt zalig. Tom parkeert de auto in de ondergrondse garage en haalt je koffer uit. Als je op straat komt moet je nog een paar meter lopen voor je bij het appartement van je broer komt. Nu is het een stuk minder zalig om tussen al de mensen door te zigzaggen met je koffer. Gelukkig ben je vlug bij het appartement. Je broer staat al bij de lift, gelukkig er is een lift ik zie me dat ding al naar boven sleuren. Als jullie bij het juiste verdiep zijn stap je uit(logisch again ). Als jullie zijn uit gestapt volg je Tom naar de juiste deur. Als je binnen bent vraag Tom wat je wil drinken jij: cola bitte.

Reageer (6)

  • TheRockChiks

    weitaaah bittee
    XxXxXx

    1 decennium geleden
  • tomxHott

    Likeee it so mutch:$
    Luuf it ben verslaaaaafd(H)


    xx<3

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    leuk:Dik zelf ben nog nooit in hamburg geweest of naar een concert van tokio hotel:( ben echt jaloers...'k mag misschien dit jaar naar een concert van tokio hotel :D ma dan wel met een vriendin :P

    1 decennium geleden
  • HoiHoixD

    suuuper

    1 decennium geleden
  • Faint

    naajss

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen