Foto bij ~094~

ZEG! Gaan jullie allemaal eens even heel snel Killing me softly with his words {Hogwarts} van Mylintis lezen!(A)

Mary Brooks

Pippeling. Peter Pippeling. Hij heeft ervoor gezorgd dat mijn vader onschuldig in Azkaban zat… Al die jaren. Ik had hem al veel eerder kunnen kennen, maar Pippeling heeft ervoor gezorgd dat dat niet kon.
Gedachtes razen door mijn hoofd en samen met de gevoelens die daarbij komen, wordt het me allemaal even te veel en ik merk hoe ik paniekerig begin adem te halen. De anderen hebben niks door, want die voeren een discussie over en met Pippeling. Ik leun tegen de muur en zak langzaam naar beneden als ik voel hoe ik wegzak en alweer wordt alles zwart voor mijn ogen.

Als ik weer bijkom is Pippeling geboeid en Rons been gespalkt. Lupos zit voor me en kijkt me bezorgd aan terwijl Sirius Peter in de gaten houdt.
‘Gaat het wel?’ Vraagt Lupos bezorgd.
Ik knik even en sta dan op, waarbij ik even wankel, maar al snel mijn evenwicht vind. Lupos loopt naar Sirius en neem Pippeling over, waarna Sirius naar mij toekomt.
‘Wat is er met Susan gebeurt?’Vraagt hij, na een lange, ongemakkelijke stilte.
‘Ze… Het…’ Ik kijk naar de grond en bijt even om mijn lip, om de tranen die ineens opkomen weg te kunnen drukken. ‘Ze was al een tijdje ziek…’
Ik kijk op, maar hij blijft zwijgen en knikt.
‘Wie is je… Hoe…’ Hij blijft even stil, druk op zoek naar de juiste woorden om zijn vraag mee te stellen. ‘Wie is je vader?’Hij kijkt me ongemakkelijk aan.
‘Datte… Ik.. Jij.’ Mompel ik en kijk hem dan twijfelend aan.
‘Wat?’
‘Jij. Jij bent mijn vader.’ Zeg ik nu duidelijker en kijk weer naar de grond.
Het blijft stil en als ik opkijk, zie ik dat hij me stralend aankijkt. ‘Ik? Ik ben…’
Hij maakt een rare beweging en lijkt te twijfelen of hij me zal omhelzen of niet. Ik besluit hem te helpen en sla mijn armen om hem heen.
‘Ze had gelijk.’ Ik glimlach. ‘Ze dacht altijd… Ze wist altijd al dat je onschuldig was.’
Als ik hem loslaat en weer aankijk, zie ik dat er tranen in zijn ogen staan.
Mijn vader is Sirius Zwarts.

Ik heb een voorstel ^^ Als jullie mij nog een keer in de Top Stories krijgen, dan krijgen jullie morgen, eigenlijk vandaag xD (misschien moet ik eens naar bed gaan, ghehe) nog een hoofdstukje(A) Deal?

Reageer (38)

  • IAmMeForYou

    JE STAAT OP 1!!
    SUPER SNEL VERDER <333

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Oh, dat is echt zo mooi geschreven! Zullen we maar eens gaan zorgen dat je weer op 1 komt te staan?(A)
    O, helemaal vergeten om nog even verder aan ons verhaaltje te schrijven...

    ‘Je bent nog lang niet van me af.’ Nox grijnst, terwijl ze met haar toverstok de kruisjes en rondjes op het papier laat verdwijnen.
    Nina zucht, wanneer is ze nou van Nox af?
    'Kunnen we niet kamertje verhuren doen?' stelt Nina voor.
    De blik die terug kwam van Nox zei genoeg: heb je nou niks geleerd?
    'Gewoon als afwisseling' probeert Nina.
    Nox snuift schamper. 'Zet jij de stipjes dan maar'
    Opgelucht dat ze een ander spelletje gaan spelen zet Nina vlug stipjes neer.
    Dan kijkt ze op naar Nox, die gebaart dat ze mag beginnen. Het gaat eindeloos door, zo lang dat Nina vergeet dat ze eerst bang voor Nox was. Eigenlijk vindt ze het nu wel gezellig.

    Sorry voor dat slechte stukje^^ Ik ben er niet helemaal bij met mn gedachte x'D

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    Je staat tweedes! Maar ik wil meeeeeer, niet omdat het dan sneller gedaan is. Ik wil meeeeeeeeer dan 100 hoofdstukken (en dat is een hint ^^)
    <3

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Nu krijgen we dus nog een hoofdstukje *eist hoofdstuk*
    Nog maar 6 hoofdstukjes(huil)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Je staat tweeede! :'D Hey hey hey (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen