Foto bij scared...

met me capuchon op, loop ik de bus in, en zoek een plekje.
als ik die heb gevonden, doe ik mijn oortjes in, en laat het liedje: shot in the dark, van within temptation draaien.

ik ga bij het raam zitten, en kijk naar buiten.
de straten van london zijn gehuld in een donkere, lugubere mist..
alsof er elk moment, een donker,eng wezen uit de mist kan komen..

de regen kletterd op de ruiten, en maken vormen.
ik volg de druppels, tot 2 druppels, bij elkaar komen, en samen het perfecte hartje maken.

ik schud mijn hoofd, en richt mijn blik ergens anders op.
ik blijf aandachtig naar de vloer kijken, totdat, ik een paar stemmen hoor, vanuit de richting van de deur, vooraan.

ik schud mijn hoofd lichtjes, en hoop, dat het niet zijn wie ik denk dat ze zijn.

jammer genoeg, waren mijn vermoedes waar, en komen: jason, alex, jimmy, en jaden lachend de bus in stappen.
ze lopen over het gang pad, mijn richting in.
ik trek mijn capuchon nog meer over mijn hoofd, en draai mijn hoofd naar het raam, hopend dat ze mijn gezicht niet zien.
'hey, daar heb je onze gothic!'roept er eentje, te laat ze hebben me al gezien.
ik schuifel nerveus op mijn stoel, als ze mijn kant op komen, en verstijf, als ik een zachte stem in mijn oor hoor fluisteren:'dacht je nou werkelijk dat je van ons af was, emotje?'
ik ril, en onderdruk de gedachtes, wat hij hierna mischien met me gaat doen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen