In mijn kamer plof ik neer op bed met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik draai me op mijn buik en pak de mobiele van mijn kastje. 'Ik kan niet wachten tot je hier bent!' Sms ik snel naar Stella en druk op verzenden. 'Wat is dat?' Ik voel Jesse gewoon op mijn onderrug zitten. 'Dit is een mobiel. Daarmee houdt je tegenwoordig contact mee mensen die je kent maar niet in je buurt zijn.' Hij legt zich naast me neer en kijkt in mijn ogen. 'Wat is er?' Vraag ik met enige twijfel en leun op mijn onderarmen. Een stilte vindt plaatst die mij meer laat twijfelen, ook omdat hij zo naar mij blijft kijken met deze bepaalde blik die iets met mij doet. God, als hij zou leven dan.. 'Dan wat?' Ik kijk hem geschrokken aan. 'Je leest mijn gedachten?!' Gil ik naar hem wat hem laat lachen. 'Je vindt me leuk, is het niet?' Grijnst hij en weet me neer te pinnen en boven mij te hangen. 'Eh, uh.' Mijn ogen proberen die van hem te ontwijken, maar ergens kan ik het niet dus dwing ik mezelf om in zijn donker bruine, bijna zwarte ogen te kijken en er haast in te verdrinken. Ik wil het niet denken maar doe het toch. Doe het dan, doe het.. Een grijnst vormt op zijn gezicht wanneer hij gevaarlijk dichterbij komt, maar alles wegneemt wanneer zijn zachte lippen die van mij raken. Een zucht ontsnapt nog over mijn lippen waarna ik hem terug zoen. Mijn oren vangen nog het geluid op van de voordeur die open en dicht gaat en dan de rust in huis, alleen thuis. Mijn handen strijken door zijn wilde, zwarte haren en druk onbewust mijn bovenlichaam tegen de zijne. Hij drukt plagende kusjes op mijn kaak en in mijn nek. Hij wist wel hoe en wat hij deed, daarin is hij wel in meegegaan in de tijd, of zou het vroeger toch stiekem ook al zo zijn geweest? Een lichte kreun ontsnapt wanneer hij zijn handen onder mijn shirtje op mijn borsten legt. Door zijn plotse actie grijp ik naar zijn handen en kijken we elkaar aan. Een grijns vormt op ons gezicht. Met gemak weet ik zijn aandacht weer te krijgen door hem aan zijn blouse naar me toe te trekken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen