Chapter 51
Hmm, ik vraag me af wat jullie hiervan maken. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Wow, wat een verklaring!!!
1 decennium geledenSnel verder, want het is nog niet gedaan!!!
Dankje, Amused, door jou snap ik het:)
1 decennium geledenDe hoed is idd de fout in gegaan bij
kut! hoe heette die meid ook alweer:$ oke, dit is beschamendAbby(a), want eigenlijk hoort ze in Griffoendor. Dus moet ze tegen haar grote liefde die eigenlijk een ontzettende knappe klootzak is gaan vechten. Zo. Meer weet ik niet.Snel verder!
En waarom kreeg ik 2 mailtjes van Quizlet over H51?
kun je de voorspelling vertalen???
1 decennium geledenben ook niet zo goed in vertalen van dat soort speuken...
xx dancelover
Wauw!!!
1 decennium geledenAbby gaat de opkomst van een Donkere Duistere Tovenaar, een van de oude Dooddoeners of een kind daarvan, voorkomen/tegenhouden! Dus de Hoed zat echt fout bij Abby, er is echt geen spoortje Zwadderaar in haar. Of nee, er staat 'lijkt te zijn'. Dus het hoeft niet per se zo te zijn, maar ik vind van wel.
Verder vind ik het echt heel goed van je bedacht, ik vind dit een hele goede, spannende verklaring! Hoe zou het verder gaan? En wat heeft Scorpius ermee te maken? Volgens mij heeft Prédire niet de hele voorspelling aan Abby verteld... Gaat hij dat in het volgende stukje vertellen, of wil hij het niet aan haar vertellen?
Wacht eens even... Scorpius is toch niet de volgeling van Voldemort die het land gaat bedreigen?! Want dan moet ze tegen haar grote liefde opstaan... Nee, dat mag niet!
Of misschien, misschien was Scorpius van plan het Ministerie te ondermijnen maar heeft zijn liefde voor Abby zijn plannen gedwarsboomd en is hij al tegengehouden. Is Scorpius de volgeling van de wijlen tovenaar?
Of misschien is het wel zijn vader Draco, en moeten Scorpius en Abby hem samen tegenhouden! Daarom hielden Zabini en Prédire hen natuurlijk in de gaten. Ik zie slechts die twee opties, is het een van die twee? Please, tell me <3
Ga je gauw verder?
Dude, ze gaat toch niet scorpius vermoorden? QQ
1 decennium geledensnel weer verder <999