Foto bij 10. Kwabber...duuuuuh

ik vond deze foto gewoon über schattig!

ik heb een vraag voor jullie:
wat vinden jullie dat er moet gebeuren:

1. Elyza krijgt me William.
2. William probeert Elyza te versieren maar Elyza weet het niet zeker aangezien ze nog met Liam heeft.


wat kiezen jullie 1 of 2???????????? DE MEESTE STEMMEN GELDEN!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GoneTooSoon

    1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1

    1 decennium geleden
  • happinessX

    FANTASTISCH!! snel verderrrrr!
    je story is echt zo goed!!
    en omdat hij zooooo goed is zul je wel heel snel aan acht reacties zitten!!!
    en dan kan je ook weer heel snel verderrrr!
    want ik vind dit echt een van de beste stories ever dus ik ben heel nieuwsgierig naar het volgende stukje!!!!!!!!!!!!!!
    dit is zoooo een originele story!!
    en eigenlijk is dit een heel stomme reactie zoals eigenlijk al mijn reacties!!
    maar ik hoop dat het je genoeg motiveert om snel verder te gaan met deze story! (H):D(flower)(Y);)xD
    even alle smileys op een rij xD

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik denk dat het leuker is als hij haar wil versieren! Want dat is gewoon spannender! Dan kan je ervoor zorgen dat Liam achter haar nieuwe adress komt en dan komt die steeds als ze twijfelt binnen (of hij belt net) en dan denkt ze weer aan hoe lief en romantisch en zorgzaam en... weet ik wat nog allemaal, Liam is. Dan wordt William een beetje ongeduldig en dan... (wenkbrauw wiebel) Hoe dan ook daar heb je veel meer hoofdstukjes mee en het is spannender.

    1 decennium geleden
  • swaggie

    whahahhaaa kwabber XD

    nu moeten blabber, blub, blabberina, kwabbberina en de rest die ik vergeten ben er ook in xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen