Titel is genoeg

Annetta en Roelf gingen naar de film (Je weet wel z'n film waar je op een parkeer plaats kunt staan en naar een scherm kunt kijken terwijl je in de auto zit(AAAAH LOGGIIIISSCCHHHH)) De film ging over de romantiek van Esther en haar man Roberd!! Na de film reden ze naar huis. Een paar kilometer voor hun dorp piepte de auto(Je weet wel wanneer de benzine op is!!)ze konden net naar een verlaten parkeerplaats rijden!!Roelf stapte uit de auto en gaf haar een deken en liet de radio aan staan en zei:"Ik kom zo weer terug"(Je voelt hem al aan komen!!) Het begon zachtjes te regen!!(we weten het!!) Ze hoorde wat getik op het dak'Tik Tik Tik' Ze stond vlak bij een boom misschien waren het de takjes?? ze deed de deken om en zete de radio harder. Naar een tijdje hoorde ze het weer'Tik tik tik'Ze trok de deken nog hoger en deed radio harder. Weer hoorde ze 'Tik tik tik' ze ging zitten (Je weet wel bij het voeten eind)
en trok de dekens over haar hoofd. Ze was bijna in gedomeld en ze hoorde geschreeuw!! Ze keek op (HUUUUUH??) Over al zag ze politie staan helikopters vlogen over. Ze deed het raam een klein beet je open. De politie agent schreeuwde doe dat raam onmidelijk dicht het kan u dood worden!! Ze draaide het raam met een noot gang dicht. (wat bleek er zat een gestoorde moordenaar ver leed als clown(lekker lochiiiische) op het dak met het hoofd van haar man op het dak te tikken!!(Hij had het hoofd er af gehakt!!))

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen