Foto bij 7# I won't sleep.

-SMELT-

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Hoping

    KontVerstand jij denkt echt aan rare dingen zeg
    maar goed je moet verder ik wil weten wat er aan de hand is met ellen
    en anders geenreactie of kudo ja
    en i loved it as always(H)(H)(H)

    lots of hugs and kisses(H)(K)(flower)

    p.s. ben klaar met mijn examens!!!!!(hoera)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hmm misschien moet zij eens met Ellen praten..
    Ik denk eigenlijk dat Ellen jaloers is ofzo, omdat Bill veel met Noa praat of weet ik het :').

    Ga je snel verder <3?
    xxx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik denk ook dat Ellen denkt dat Bill verliefd op Noa is..
    Maar ik wil graag zekerheid, dus snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Malificent

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ;o Ik weet wat er met Ellen is. Zij denkt dat Bill gevoelens heeft voor Noa. Offfffffff, ze denkt dat Noa Bill van haar wil afpakken ^^. Waarschijnlijk is het dat niet. xd Of ze is zwanger! TomxMydrug je gaat nu verder, of je krijgt geeeeeeeeeeeen nieuw hoofdstukje! Weet je waar ik nu aan denk? Aan Bill die met knuffels aan het spelen is ;s Z gaat het ; "En Teddy. Wat vind je van de thee?", Bill houdt ondertussen het theekopje aan de mond van Teddy, en maakt een vreselijk slurp geluidje. "Mmhh. Heerlijk Billy.", Teddy schenkt Bill een warme knipoog en wiebelt verleidelijk naar Bill. "Kom op, Teddy. Je weet dat ik daar niet tegen kan!", hij eet nog snel het koekje bij zijn Thee op, en verlaat Teddy die verbaasd Bill zijn voetstappen volgt. "Ik dacht nog zo dat hij van me hield.", een traan verlaat Teddy zijn ooghoeken, waarna hij zijn tranen niet meer in bedwang kan houden.

    x(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen