69
Laatste stukje voor vandaag! Ook begint dit verhaal helaas op zijn eind te lopen... als jullie ideeën hebben voor een vervolg hoor ik het graag, want ik heb ze niet!!! wel heb ik een idee voor een anders soortige tokio hotel story!! enjoy in ieder geval!! en heel erg bedankt voor de reacties!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
NEEEeeyyyy niet stoppen!!!
1 decennium geledenDit verhaal is te goed voor woorden!!
Snel verder gaan!
NOOOOOooOoOOOOOOOoOOooO!!! Het einde mag niet naderen!
1 decennium geledenIk vind je verhaal zo leuk en mooi en alles wat positief is! <3
Ik zou geen gevolg doen hierop
Ik heb wel een ideetje voor een ander verhaal..eentje over een meisje en ze is het zusje van een van de bandleden, maar ze krijgt anorexia doordat de pers haar onzeker maakt enz..(tis wel een verhaal waar ze geen relatie krijgt met een van de andere bandleden
Ik zit al heel lang met dit verhaal in mijn hoofd maar ik ben te lui en ik heb het momenteel te druk met school, dus jah..
Mss (als jij dat wilt natuurlijk) kunnen we het (als mijn examens voorbij zijn) samen schrijven.. Maar alleen als jij dat wilt (;
En ik vind het super lief van Bill! <3
Ga je snel verder alsjeblief?
-xxx-
verder hij is super <3 xxxx
1 decennium geledenaaaaah Bill is zo liev voor haar!!
1 decennium geledensnel verder.
enne ik zou geen vervolg doen als Bill en zij wat gaan krijgen samen...
Bill is zovéél meer voor haar dan een beste vriend, ze moet daar alleen zelf nog achter komen..
1 decennium geledenEn ik vind het niet leuk dat het einde al nadert, maar evenmin heb ik inspiratie voor een vervolg! Als ik iets weet, zeg ik het zeker!
Snel verder!
x