Hoofdstuk 23
Ik heb in mijn gedachten alweer een nieuwe fanfiction. Ik ben een beetje boos op mezelf voor dat, maar goed, het verhaal komt er voorlopig toch nog niet (het is een Edward story dan waarschijnlijk). Ik moest het even melden, omdat het jullie interesseert, of jullie lezen er over heen... het lucht bij mij op...? Denk ik? (: Mijn aardrijkskunde pta ging vandaag redelijk trouwens.
Enne, nee, het is niet Chelsea. Die bedoelde je toch, Fallacy? (':
Enne, nee, het is niet Chelsea. Die bedoelde je toch, Fallacy? (':
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (21)
"Plots hing Edward achter het raam. Hij grijnsde naar me en wiebelde kort met zijn wenkbrauwen. “Doe vooral wel moeite,” zei hij zachtjes zodat het duidelijk was voor mij en onhoorbaar voor Cately. “Jullie zijn lief samen.” Hij glimlachte en verdween de bossen in."
1 decennium geledenGeweldig. Ik wil ook zo'n broer
Ik ben trouwens weer uitermate verslaafd, wat ik heel erg knap van je vind, omdat ik zeer kritisch ben over verhalen, en het heel snel wegklik omdat ik het bagger vind. Maar dit heeft me verslaafd gekregen :'D Dus snel verder?
aww wat zijn ze lief!!! heel gauw verder lies want ik adore your storie zo hard hé!!
1 decennium geledenEindelijk!!
1 decennium geledenSNEL VERDERRR
Date date date date date date date date date date date, en nog eens een date!! Jeeejj de date! snel verder!
1 decennium geledenEcht zo cool! Love it!
1 decennium geleden