Foto bij 61°

Buona notte = Welterusten
Enjoy!

XxX

(Hoofdstuk Deal 7)

Na het dansen ging ik op bed liggen. ‘Moe?’ vroeg Santiago. Ik schudde mijn hoofd. ‘Geen zin om iets te doen’ zei ik. Hij lachte. ‘Misschien moet je we gaan slapen, het is al laat’ zei hij. Ik keek op de klok, twee uur ’s nachts. Ik zuchtte en stond op. Ik pakte mijn nachtjapon en trok mijn jurkje uit. Het maakt me niet uit dat Santiago erbij zat, hij zag toch alleen mijn rug. Ik trok mijn bh uit en trok meteen mijn nachtjapon aan. Toen ik me omdraaide zat Santiago nog steeds te kijken. Ik grinnikte en ging onder de dekens liggen. Santiago ging naast me liggen en automatisch legde ik mijn hoofd op zijn borst. ‘Buona notte’ fluisterde hij in mijn oor. Ik keek omhoog en drukte mijn lippen nog een keer op de zijne. Ik pakte mijn ketting en hield hem vast. Liefde van mijn leven. Ja, dat was hij echt. ‘Santiago?’ vroeg ik. ‘Ja?’ zei hij. ‘Ik hou verschrikkelijk veel van je’ fluisterde ik. Hij glimlachte. ‘Ik hou ook verschrikkelijk veel van jou Hael’ zei hij zacht. Ik glimlachte. ‘Ga maar lekker slapen’ fluisterde hij. Ik knikte en nestelde me beter tegen hem aan. Ik sloot mijn ogen met nog steeds mijn ketting in mijn hand.

Reageer (6)

  • Dreambelievr

    Zo, lief! Ik heb echt zo'n ontzettend OOOH gevoel. Ken je dat? Je voelt het ook als je een superschattige puppy ziet.

    1 decennium geleden
  • Mipsiee

    Die twee zijn voor elkaar gemaakt <33

    1 decennium geleden
  • Mipsiee

    Waarom maar 1 kudo? Dit verhaal verdient meerdere kudos per persoon hoor! Kunnen ze geen uitzonderingen maken?:Y) Nu ff verder lezen...

    1 decennium geleden
  • medeltje15

    nog meer vandaag ? ......
    _O_

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    aaahhh so lieff :D snel verder??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen