Foto bij 50°

Ik hou van dit hoofdstuk! Waarom?
*Ten eerste; Het is hoofdstuk nummer 50!! (Whoooo)
*Ten Tweede; Ik hou van liefde!
En ik hou natuurlijk ook van jullie hoor! (heart2)
Enjoy! & Kudo?

XxX

Nog steeds keek ik hem aan. Hij glimlachte naar me. ‘Ik weet dat we elkaar nog niet zo erg lang kennen, maar wil je mijn vriendin zijn?’ vroeg hij. Je hoorde zijn zenuwen in zijn stem. Ik glimlachte en knikte. ‘Natuurlijk wil ik dat!’ zei ik blij en ik drukte mijn lippen op de zijne. ‘Ik heb nog wat voor je’ fluisterde hij in mijn oor. Ik keek hem aan. Hij haalde mijn haar uit mijn nek en deed een ketting bij me om. Ik pakte de hanger en keek ernaar. Mijn glimlach werd breder. ‘Amore Della Mia Vita’ fluisterde ik, nu wist ik wel wat het betekende. ‘Liefde van mijn leven’ fluisterde hij terug. Ik glimlachte en omhelsde hem. ‘Hoe wist je dat?’ vroeg ik. ‘Ik heb je bekeken, ik vroeg ook aan Sabina of zij hem wou gaan halen’ mompelde hij. Ik giechelde. ‘Ik weet zeker dat als het kon je nu aan het blozen was’ zei ik. Hij knikte. ‘Dat denk ik ook’ zei hij. Ik drukte mijn lippen weer kort op de zijne. ‘Bedankt’ fluisterde ik in zijn oor. Hij glimlachte weer. ‘Alles voor jou’ zei hij. Het mooie moment werd weer verpest door mijn vermoeidheid. Hij lachte. ‘Moe?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘Ik ben tegenwoordig heel snel moe, terwijl ik vroeger altijd nog nachten wakker kon blijven’ vertelde ik. Hij knikte en tilde me op. ‘Dan breng ik je wel even naar bed’ zei hij. Ik lachte. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en sloot mijn ogen. Ik hoorde de deur van het kasteel krakend open gaan. ‘Zachtjes, anders maak je iedereen wakker’ fluisterde ik en ik lachte zwak. Hij grinnikte. Ik hoorde iemand naar ons toe rennen. ‘Is er iets met haar?’ hoorde ik mijn vader vragen. Ik gromde zacht en zwak. Santiago grinnikte. ‘Nee, ze is moe’ zei hij. Ik gaapte weer. ‘Dus breng ik haar naar bed’ zei hij. Alec siste zacht. Santiago rende de trappen op en ik voelde dat ik op een bed werd gelegd. Ik opende mijn ogen. We waren in mijn kamer. Ik stond moeilijk op en keek naar Santiago. ‘Ogen dicht’ zei ik. Hij grinnikte en sloot zijn ogen. Snel trok ik mijn jurkje en BH uit en trok mijn nachtjapon aan. Ik liet me op mijn bed vallen en gaapte. Santiago deed meteen zijn ogen open. ‘Ik had nog niets gezegd’ mompelde ik. ‘Maar je bent toch al klaar’ zei hij en ging naast me liggen. Ik grinnikte en ging onder de dekens liggen. Hij legde de dekens nog beter over hem en mij heen en ik legde zijn hoofd op zijn borst. ‘En nu ga jij slapen’ zei hij. Ik grinnikte en sloot mijn ogen weer. Santiago streelde mijn haar en fluisterde nog lieve woordjes tegen me. Het laatste wat ik hoorde was; ‘Ik hou van je Hael’ en ik viel met een glimlach in een diepe slaap.

Reageer (13)

  • Amortentiaa

    <33
    Weetje, je gebruikt het oogpunt een beetje door elkaar. Soms staat er ze, en meestal ik.. *tip*
    Ps. Kudoo

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Wat lief!(H)
    Hier krijg je wel een kudo voorxD
    (K)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    I love it!!!

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Zo heerlijk romantisch! Geweldig om bij weg te dromen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen