sorry dat het zolang duurden mensen maar als het goed is komen er nu sneller hoofdstukken achter elkaar.

We zaten in de woonkamer van Sam en Emily. Ik zit bij Jake op schoot nog steeds en beetje na snikkend. Ik snap niet wat er nou is gebeurd. Hoe kan ik een weerwolf zijn ik ben een meisje en ik kom niet eens uit La Push.Na een tijd in stilte te hebben gezeten schraap Sam zijn keel. 'Charlotte je vraagt je zeker af wat er allemaal aan de hand is.''Ja inderdaad,'antwoord ik. 'Oké, het beste is dat we je alles vertellen. Jake heeft je al vertelt over wat wij zijn toch?''Ja dat klopt,'zeg ik. 'Nou wij denken dat jij ongeveer hetzelfde bent alleen we weten niet hoe dat kan.''Dus ik ben een weerwolf?'vraag ik. 'Ja ik vrees van wel,'zegt Sam spijtig. 'We moeten je nog wel een paar dingen uit leggen over onze wereld,'zegt Jake nu. 'Er is een rede waarom jij veranderde toen je Victoria zag, namelijk Victoria is een vampier en vampiers zijn onze enige natuurlijke vijand,'vertelt Jake. 'WAT! Vampiers bestaan? En Victoria is er een!'schreeuw ik. Ik geloof het niet vampiers bestaan niet. Weerwolven ook niet. Dit alles is gewoon een nachtmerrie dit kan niet echt zijn. 'Helaas bestaan vampiers en het is onze taak ervoor te zorgen dat ze geen mensen vermoorden,'zegt Jake. 'Oke dit moet ik even verwerken,'zeg ik. 'Er zijn nog een paar dingen die je moet weten. Je hebt denk ik al gemerkt dat wij elkaars gedachten kunnen horen als wij wolf zijn. Dat kunnen wij dus altijd, zo communiceren wij. Ook heeft bij ons onze haar lengte en vacht lengte met elkaar te maken, maar bij jou lijkt dat niet zo te zijn,'vertelt Jake in een adem. 'Nee inderdaad, ik heb lang haar maar een korte vacht. Ik vind het zo raar ik kom hier niet vandaan maar ben nu wel wolf?''Ja dat zijn ook dingen waar wij nog achter moeten komen,'zegt Sam. 'Ik zal je nu wat vertellen over waarom Bella zo verdrietig is. Er woonde in Forks een tijd een familie vampiers, de Cullens. Onze voorouders hebben een soort vredesverdrag met ze gemaakt omdat ze namelijk geen mensen maar dieren drinken. Bella is verliefd geworden op een van de Cullens een jongen genaamd Edward. Ongeveer een half jaar geleden heeft Edward Bella verlaten, dat heeft Bella gebroken van binnen,'vertelt Jake. 'Wat erg voor Bella zeg. Maar toch hoop ik dat ze niet meer terug komen,'antwoord ik. 'Charlotte, je moet begrijpen, wat Bella voor Edward voelt is wat wij voor elkaar voelen. Dat Edward wegging was het laatste dat iemand aan het zien komen,'zei Jake. 'En ik hoop echt dat je het beter met Bella zal kunnen vinden. Dus, vanmiddag ga je mee klif duiken, oké?''Ik denk niet dat ik het leuk ga krijgen als ik niet mee ga,'zeg ik sarcastisch en mijn blik naar Paul glijden. Hoezo, onschuldig? 'Goed, ik ga mee. Op één voorwaarde.'Ik kijk Paul aan. 'Hij blijft heel ver bij mij uit de buurt.'

Reageer (4)

  • MissShorty

    dat wijf zeikt ook de hele tijd >.<
    ik moet dit even verwerken hoor, kijk hoe erg ik kan veranderen in een wolf ><

    1 decennium geleden
  • Allysae

    paul is gewoo eng
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Cinta

    Niet snappend.....
    W atheeft paul ermee te maken??
    SnelVerder

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    haha snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen