Foto bij 46°

More Later! Enjoy! & Can I have a Kudo?

XxX

Hij drukte zijn lippen harder tegen de mijne en likte mijn lippen. Ik schrok wel, ik had dit nog nooit gedaan, gezoend. Voorzichtig opende ik mijn mond en zijn tong gleed naar binnen. Zijn tong draaide langzaam rondjes rond de mijne. Op begeven moment stopte hij de zoen. Ik hapte haast naar adem. Hij glimlachte naar me waardoor ik automatisch ook een glimlach op mijn gezicht kreeg. Mijn hart klopte als een gek. Hij lachte zacht en legde zijn hand op mijn hart. Ik legde mijn hand over zijn hand en keek hem aan. Ik had me nog nooit zo gevoeld, zo verliefd. Hij drukte zachtjes zijn lippen nog een keer op de mijne en liep naar achteren. Langzaam trok hij zijn hand terug maar ik bleef hem vasthouden. Hij glimlachte weer en omhelsde me kort. ‘Ik kom straks terug’ fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte en hij verliet mijn kamer. Ik zuchtte en staarde naar de dichte deur. Ik kende hem zo kort, maar hield al zoveel van hem. Ik draaide me om en liep naar mijn kast. Ik pakte er een leuk jurkje uit en ondergoed en liep naar de badkamer om te douchen. Na het douchen ging ik op mijn bed zitten. Zouden ze ook gewoon een koelkast hebben in dit gebouw? Ik had geen zin om steeds de stad in te gaan voor voedsel. Ik stond op en rende de trappen af naar beneden. Alec stond in de hal met Jane te ruziën. ‘Pap?’ vroeg ik. Hij luisterde niet en bleef zich met Jane bemoeien. ‘Pap!’ riep ik. Weer geen antwoord. Ik zuchtte. ‘Alec!’ riep ik. Hij draaide zich nu wel om. ‘Wat?’ vroeg hij bot, het deed gewoon pijn. Ik keek hem aan met een gepijnigde blik. Zijn blik veranderde. ‘Hael..’ zei hij liever. Ik schudde mijn hoofd. ‘Laat maar’ mompelde ik en ik liep de hal door. Op een bankje voor de grote deuren van de zaal ging ik zitten. Ik trok mijn knieën op en legde mijn hoofd erop. Santiago zat waarschijnlijk in de zaal dus zal ik op hem wachten. Hij zal dan wel naar mij komen, maar daar had ik geen geduld voor.

Reageer (5)

  • Dreambelievr

    Misschien kan ze dat maar beter wel doen. Hij heeft meestal een reden om in de zaal te zijn en dat is meestal niet voor een gezellig gesprek met een goede vriend of zo.

    1 decennium geleden
  • Chicacolada

    wat zielig voor haar!!
    snel verderr
    het is super

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    heel snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Depts

    Heeeeeel mooi!!!
    Snel verder, anders ga ik Giulietta meehelpe xD

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Nu. Moet. Echt. Heel. Snel. Verder. Gaan. =D
    Anders ga ik je stalken hoor:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen