013
Soo
weer een kleine vandaag
ik kwam er btw achter dat ik bij het vorige hoofdstuk mijn verhaaltje niet had afgemaakt
wat ik dus wilde zeggen
dat ik waarschijnlijk niet elke dat iets ga posten, deze twee weken.
zoals jullie vast al gemerkt hebben is deze week de examenweek begonnen,
en jaja daar zit ik nu dus ook in!!
Als ik af en toe tijd heb, dan komt er misschien ergens nog een klein deeltje, volgende week waarschijnlijk meer als deze week.
Maarja
hoop niet dat ik daardoor abos verlies of minder reacties krijg:)
Enjoy
xoxoxChrissy
weer een kleine vandaag
ik kwam er btw achter dat ik bij het vorige hoofdstuk mijn verhaaltje niet had afgemaakt
wat ik dus wilde zeggen
dat ik waarschijnlijk niet elke dat iets ga posten, deze twee weken.
zoals jullie vast al gemerkt hebben is deze week de examenweek begonnen,
en jaja daar zit ik nu dus ook in!!
Als ik af en toe tijd heb, dan komt er misschien ergens nog een klein deeltje, volgende week waarschijnlijk meer als deze week.
Maarja
hoop niet dat ik daardoor abos verlies of minder reacties krijg:)
Enjoy
xoxoxChrissy
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
whaha, die reactie van CarerxD
1 decennium geledenmaar ze heeft gelijk, snel verder jij!
xx(K)
Waarom moet Bill nou zo tegen Tom doen, ze moeten bij elkaar komen, aangezien dat super cuté is.
1 decennium geledenSucces met je examens.
xx
Hihi, sorry dat ik niet meer lange reacties had geplaatst op de vorige delen.
1 decennium geledenMaar ik was op werkweek naar Engeland. (Oh tering, het was zó leuk! Ik ben nogsteeds niet goed uitgeslapen maargoed... School lijkt nu ook zó saai, en niemand doet nog zijn best. )
Anyway, OMG, Bill moet gewoon ook gewoon op Tom gaan geilen. ^^
Ik snap echt niet waarom hij zo moeilijk zit te doen hoor.
Stoute Bill.
Tom moet hem maar een goed pak slaag geven, dan draait hij wel bij. Of hard, als je begrijpt wat ik bedoel.
Anyway, geeft niet, ik snap wel dat je het nu dan te druk hebt om meerdere deeltjes te posten.
Ow gosh, Tosh.O is nu op, met een of ander filmpje van Afrikanen tegen homo's over wat ze allemaal doen.
Lol, nu krijg ik steeds foute beelden van *** en **** in mijn hoofd.
Maar ik ga nu stoppen met deze reactie, en mijn Choco mouse opeten.
Ga je snel verder (als je tijd hebt)? *O*
Zooooooo jaa bill is egt een chagrijn!!!!!!
1 decennium geledenOmfg de omaatjess
Heb ik al gezgt dat ik beter ben??
Haha lekkker ballen:P
Maar snel verder jij
Aarghh kut ipod
Korte reactie zit op me ipod
Hij typt moeilijk en hij luisterd niet:@
Haha snel verder jij!!!!<333
Xxxxxx