Foto bij ~082~

Mary Brooks

We blijven nog een hele tijd zo liggen en ik voel hoe ik langzaam in slaap val. Maar als ik bijna in slaap val, komt Plijster ineens giechelend binnengewankelt. Geschrokken kijk ik naar Fred, maar hij slaapt al. Ah, hij is zó schattig als hij slaapt. Plijster zwiert heen en weer en kan niet normaal stil blijven staat. Is ze dronken? Giechelend grijpt ze zich vast aan Vilder, die ook aardig dronken lijkt en samen vallen ze op de grond, waar ze een tijdje blijven liggen. Dan komen Plijster en Vilder, luid lachend, weer overeind en Plijster maakt giechelend een gebaart dat hij stil moet zijn. Als ze eindelijk haar kamertje in zijn, haal ik opgelucht adem.
‘Wat was dat?’ Vraagt Fred, die blijkbaar wakker is geworden van de herrie. ‘Plijster en Vilder?’
Hij kijkt me geschokt aan en schud dan hevig met zijn hoofd. ‘Aaaah, haal het weg!’ Fluister-schreeuwt hij.
Ik glimlach en druk zachtjes een kusje op zijn mondhoek. ‘Je bent lief.’ Fluister ik.
‘Weet ik toch?’ Hij grijnst.
‘Fred, ik moet je nog een hoop vertellen-’
‘Ik weet het, maar niet nu. Ik zal wachten tot je er klaar voor bent en dan zal ik het accepteren omdat ik van je hou. Ik zal niet zeuren, je slechts tegenhouden als je van plan bent een gestoorde seriemoordenaar te zoeken. In je eentje.’
‘In mijn eentje, maar-’
Hij legt zijn vinger op mijn lippen. ‘Ik zal met je meegaan.’
Hij tilt mijn kin op drukt zijn lippen op de mijne. Als hij zich wil terugtrekken, leg ik mijn armen in zijn nek en trek hem dichter naar me toe. Hij gaat wat meer op zijn zij liggen en legt zijn hand op mijn wang. Dan trekt hij zich terug en kijkt me even aan terwijl hij met zijn duim over mijn wang wrijft. Ineens horen we een harde bonk uit het kamertje van Plijster en we schieten in de lach. Tegelijkertijd maken we een shh-gebaar en proberen ons lachen in te houden. Als het weer helemaal stil is, gaat Fred weer op zijn rug liggen en ik op zijn schouder.
‘Fred.’
‘Ja?’
‘Blijf je bij me?’
‘Altijd, Mary.’

YAY!

Reageer (30)

  • Mylintis

    *Shock door Plijster en Vilder*
    .....
    ....
    ...
    ..
    .
    YAY!
    Ahw, Fred is zo lieef! Ik heb echt nooit gedacht hij zoiets kon zeggen! Ik dacht dat hij samen met George alleen maar grappen maakte x'D
    Maar sirieus, Plijster en Vilder? Dit vind ik echt eng wooorden! Echt, toen ik het las dacht ik zo: HUUUH?

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Oke, Prepare voor mijn ultra lange, Uber sexy, second reaction!

    YAY!!!
    - allemaal even YAY! zeggen -

    OMGSS I Love This story <33
    Ik Hou van Siri.
    En van Mary
    En Van Fred
    En van Draco
    - ja Draco heeft er véél mee te maken -

    En of coursee hou ik van Jou <3
    (flower)
    -slijm slijm-
    Zie je mijn kwijl?
    OMGSS deze reactie is nu al nutteloos, but WHO CARES!
    Weetje OMGS staat voor O MY GOODNESS SNAPE.
    En OMGSS staat voor O MY GOODNESS SEXY SEVY.
    GOED HE!

    (nerd) <-- AAAHHH flipt hem nog altijd :Y)
    YAY!

    Moest gewoon weer even tussen door.
    Is de reactie zo eigenlijk lang genoeg?
    Volgens mij is hij namelijk al best lang.
    moet ik hem nog langer maken?
    Ik maak hem nog langer voor je
    Wist je dat hier ^^^^^ Langer op dezelfde hoogte zit als de langer daar boven?
    NEee dat wist je lekker niet!
    Dat is tenmisnte zo nu ik de reactie typ. Misschien tranformt Q het strax zo, dat het niet meer zo is!
    Dat zou pas gemeen zijn!
    Net als dat het gemeen zou zijn als jij niet super snel verder gaat met dit verhaal en met je sexy Siri verhaal.
    Sexy Siri moest ik gewoon even jatten van Sexy Sevy want Siri is nou eenmaal Sexy net als Sevy. :Y)
    SNAP JE HET NOG?!
    Ik wel :Y)

    Byee <3
    Nu ga ik dus stoppen.
    Weet je nog leuke films die ik ooit kan kijken?
    Jaa?! stuur ze even op in mijn GB :'D
    Ow you're sow sweet :')
    YAY!

    Byee <33

    Xx.
    Laurien. (flower)

    Ps. De reactie was wel lang genoeg toch???
    Ps2. YAY! (cat)
    Ps3. :Y)

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    YAY!
    Fred Is Cute, Mary Is Lief, Siri Is Geweldig, Sexy Sevy is Wow, Jouw Story is dat alles bij elkaar + Nog veel meer positieve dingetjes :')

    BAM! Kort Maar Krachtig :Y)
    (eignelijk best redelijk normaal en krachtig ;))

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Plijster die helemaal bezopen is, waarom is dat toch verschrikkelijk raar?

    1 decennium geleden
  • Slughorn

    Wat lief!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen