Gefeliciteerd, iedereen die het goed had. De Jake-koekies komen er zo snel mogelijk aan. (Seth is mine :P)

Hij zweeg. 'En wat? Wat is er Seth?'Hij keek me nog een keer aan. 'Ik wil bij je blijven. Voor altijd... Wil je met me trouwen?'vroeg hij. 'Seth, ik blijf voor altijd bij je, voor altijd, forever, toujours, para siempre, gai panta. Dat weet je. Dus, ja Seth, natuurlijk.'Ik omhelsde hem. 'Je bent geweldig,'fluisterde ik.

We lagen op Seths bed. 'Ik heb nog iets voor je,'zei Seth. Hij stond op en haalde iets uit zijn bureaula. 'Ogen dicht.'Ik deed braaf wat hij zei en ik voelde een koud metaal mijn huid raken. Ik deed mijn ogen open en Seth hield een spiegeltje voor. Ik had een prachtig goud hangertje om mijn hals. 'Wow,'was het enige wat ik kon zeggen. 'Seth...'zei ik, maar hij onderbrak me door me intens te kussen.

Zijn handen gleden onder mijn bloesje. 'Seth,'fluisterde ik zachtjes. 'Zeg maar stop als je niet wilt,'zei Seth bezorgd. Ik schudde mijn hoofd en kuste hem nog een keer. Mijn hand gleed onder de rand van zijn boxer.

Ik voelde een stekende pijn in mijn buik. Ik kreunde zachtjes, maar ik wilde niet dat het ophield. Hoe langer hoe ongecontroleerder het werd. 'Ik hou van je,'fluisterde ik zachtjes. Seth streek door mijn haar. 'Ik ook van jouw en ik laat je nooit in de steek, voor niks.'

-Moet hier een klein wolfje uitkomen????????????-

Reageer (8)

  • xXiCeCReaMXx

    Nee, dat is niet leuk,
    dat is niet orgineel...
    gewoon een miskraam ofzoow

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Unaired

    Duh, natuurlijk moeten er wolfjes uitkomen!
    Wat zijn ze toch cute samen!(H)
    Jeej, ik krijg Jake koekje.
    Lekker, die bewaar ik:D
    Anyway, snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • IamRenesmee

    oooooooooooh nessie ik wist niet dat jij zo'n hoofdstukjes kon schrijven en ook zo'n details haha:P
    grapje het hoort erbij

    en jhaaa er moet een wolfje uit komen.
    en jheeee ik krijg een jake koekje (H)
    en jheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze gaan trouwen zo cuteee(H)(H)(H)(H)(H)

    (K)(K)(K)(K)
    Cintha

    1 decennium geleden
  • Allysae

    jaaa

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen