Foto bij O22

sorry dat ik zolang niet heb geschreven schatjes!
maar ik heb niet echt tijd gehad, vanaf nu ga ik elke dag 1 hoofdstukje, misschien 2 te plaatsen. maar dan verwacht ik wel meer reacties!
enjoy!

er komen trouwens vaker hoofdstukjes van Taylor's point of vieuw.

Taylor Daniel Lautner.

Ik moet die hete chick echt hebben! Ze is echt lekker joh. Ik pak m’n telefoon en begint te typen ; Misschien kunnen we morgen iets afspreken? xT. Ik stop m’n telefoon weer in m’n zak en loop naar buiten, waar ik op een ligstoel ga liggen, heerlijk dat zonnetje! Langzaam val ik in slaap, totdat mijn ringtone me wakker maakt. Ik kijk naar het smsje ; Lijkt me leuk! Hoelaat? xEmily. Ik druk op antwoorden en zend 1 uur@beach? terug. Als ik weer lig hoor ik m’n ringtone alweer. Ok! X Een grote lach siert mijn gezicht, gelukt! Ik ga naar contacten en zoek Robert op. “Jake!” zegt hij, als hij de telefoon opneemt. “Robert!” roep ik net zo vrolijk. Hij schiet in de lach. “What’s up?” “Ik ga morgen met die chick van gisteravond naar het strand!” zeg ik. “Die… hoe heet ze ook alweer?” “Emily” “App me eens een foto van haar, je zei vanmorgen ook al dat ze zo lekker was!” hoor ik Robert zeggen. “Ja is goed, doe ik zo!” “Maar je gaat naar het strand met haar, wat ga je doen dan?” “Kom anders even? Kunnen we chillen?” “Oke! Ik kom eraan” Ik hang op en App een foto van Emily naar Robert. Ik plof weer op de ligstoel en wacht tot Robert er is. Ik geef hem een boyhug en hij ploft naast me naar. “Biertje?” Hij knikt. Ik loop naar binnen en haal twee biertjes uit de koelkast. “Hier” zeg ik, terwijl ik het biertje aan Robert geef. “Ik heb je de foto nog ge-appt, maar je kan hem ook gewoon op mijn telefoon zien” Robert pakt z’n telefoon en bekijkt de foto. “Ze is echt lekker!” zegt hij terwijl hij de foto nog beter bekijkt. Ik lach. “Ik weet het, ik wil haar en zij mij ook” “Hoe weet je dat dan?” “Ik ben Taylor Launter, wie wil mij nu niet?” Robert knikt. “Wat wil je allemaal met haar doen dan?” Alweer lach ik. “Het bed in krijgen natuurlijk! Wat dacht je dan?” “Ik zou maar voorzichtig met haar zijn, het is een fan, en je weet hoe fans kunnen zijn!” Daar heeft hij een punt. “Dan doe ik het gewoon wat rustiger aan” zeg ik zelfvoldaan. “Jouw keus” beantwoord Robert. “Ik ga maar eens! Ik zie je morgen wel na je date.” Zegt Robert. “Oke!” Ik loop naar binnen terwijl Robert wegfietst. Hij heeft wel gelijk, ze is lekker, maar je moet voorzichtig zijn met haar. Morgen eerste date, we zien wel wat er gebeurt. Misschien wil zij mij wel heel graag..

Reageer (4)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Zoella

    Snel Verder (H).

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Snel verder i'm beggin' you

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verder :o en ik hoop ma da tay zo nie int egt is :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen