Samantha Tremblay.

Ik voegde steeds meer mensen toe. ‘Gheghe.’ ‘I’ M HOMEEEEEE.’ Ja ja Bradley aangezien je de deur keihard dicht slaat moet ik wel weten dat er de huis binnen is gekomen? Aangezien ik niet doof ben? Trouwens.. hoe zou het met dove mensen zijn? Als ze iets te eten halen moeten ze toch wel weten hoeveel dat kost? Tenzij ze een rekenmachine bij hebben. JA dat is het. Oke ik moet ophouden met zinloze discussies met mezelf te voeren. ‘IK ZEI IK BEN TH-‘ ‘Hoi brotah.’ De deur ging weer dicht en na een paar minuten rook ik de geur van pizza. Ik rende als een bezetene naar zijn kamer en deed de deur hijgend open. ‘Ik wil’ ,Ik hijgde even. ‘Pizza.’ ‘Nee ik deel niet’ ,Grijnsde hij. Ik keek hem met puppy ogen aan.. ‘Nou. O ik zal je vriendin wel vertellen van die keer wat ik je had geflikt weet je wel’ ‘OKE maar niks tegen m’ n vrienden zeggen Sam’ ,Ik knikte en pakte de pizza en huppelend liep ik z’ n kamer uit. Ik moet die grap van vorige keer nog herhalen… ik zeg het zelf het was best wel geniaal van mezelf.


‘SAM ik haat je waarom moet ik dit aan?! Ik kom echt niet je kamer binnen.’ Ik rolde met mijn ogen en grinnikte. ‘Het is voor een schoolopdracht en pap en mam willen toch niet dat ik er een onvoldoende voor ga halen?’ ,Loog ik. Ik pakte m’ n camera en richtte het al op de deur. Voorzichtig ging ie open. En snel maakte ik een foto. ‘HAHAHAHAHAHAHA je ziet er echt leuk uit in die perry-pak!’ ,Als blikken konden doden was ik morsdood geweest. ‘Wat ga je met die foto doen?’ ‘Ehm ik ga hem op Facebook, Twitter, Tumblr zetten.’ Muhahaha. Dit is zo leuk. Mijn broer zo zielig zien is gewoon…. Te grappig voor woorden. ‘Je zet hem echt niet maar dan ook echt NIET op internet. Dat durf je niet.’ ‘Oeeew. Dat durf ik zo hard.’ ‘Als je echt niet wilt dat ik hem op internet gaat zetten dan heb je hier een lijst wat je allemaal voor me moet doen de komende jaren.’ En met een big smile duwde ik hem m’ n kamer uit. ’By the way Bradley een perry-pak is eht wel iets voor jou.’ Snel deed ik de deur dicht. Z’ n blikken waren gewoon do-de-lijk.
‘Ping.’
FUCK YES finally wat te doen.


#’ Who are you?
#’ Ehm. Perry?
#’ Uh.
#’ Je hoeft niet te hyperventileren hoor.




_____________________________
Reacties zouden sweeeeet zijn^^.

Reageer (6)

  • SuperAxelle

    Verdeeer! Ik wil weten wat er gaat gebeuren;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen