Foto bij 38°

@Supperfan, Nou, jij blij, je mag je hoofd houden!!! (banana)
Enjoy!Kudo? Lieve Reacties?

XxX

‘Weg?’ vroeg ze. Ik knikte. ‘Waarheen?’ Ik haalde mijn schouders op. ‘Weet ik nog niet’ loog ik, maar ik wist het al. ‘Wanneer?’ vroeg ze. ‘Vanavond’ was mijn antwoord. Ze staarde me vol ongeloof aan. Ik draaide me om en haalde al mijn boeken uit mijn rugtas, in plaats daarvan stopte ik er kleding, geld, paspoort, diploma enzovoort in. ‘Hael! Je mag niet weg!’ riep ze. ‘Mij hou je niet tegen’ mompelde ik. Ik pakte mijn tas, met alle spullen die ik mee wou nemen, en verliet mijn kamer. Alice volgde me. ‘Nee Hael! Blijf!’ riep ze. Ik snapte niet waarom ze er zo’n probleem over maakte. ‘Dag Alice’ zei ik en ik rende naar de garage. Ik stapte in mijn auto, maar zoals verwacht ging ze er voor staan. Ik haalde mijn schouders op en gaf gas, zij zou geen pijn krijgen, alleen mijn auto. Maar ze stapte opzij en keek me na. Ik reed naar het vliegveld en betaalde mijn ticket. ‘Willen de mensen van vlucht 208 naar de gate komen’ werd er omgeroepen. Ik rende naar mijn gate en stapte het vliegtuig in, net op tijd. Voor ik het door had was ik al in slaap gevallen. Dat is echt iets van mij, ik val altijd in slaap tijdens het vliegen. Na, volgens mij, een paar uur werd ik wakker gemaakt. ‘Mevrouw, het vliegtuig land over tien minuten’ zei een stewardess. ‘Oh, bedankt’ zei ik. Ze glimlachte vriendelijk en liep verder. Er werd omgeroepen dat we onze riemen moesten omdoen. Rustig lande het vliegtuig op de grond. We moesten nog even blijven zitten. Net voordat we mochten uitstappen werd er nog omgeroepen. ‘Wij wensen jullie een fijn verblijf in Volterra’ Ik zuchtte. Het vliegveld lag net buiten Volterra, maar de meesten mensen die gingen gewoon naar de gruwel stad. Ik nam een taxi naar de stad en stapte uit voor de poort, vanaf hier wist ik de weg wel. De zon straalde volop toen ik het plein opliep. Een vrouw, overduidelijk een vampier, bood een rondleiding aan in het kasteel. Ik had er geen interesse in maar door haar blik werd ik gewoon naar haar toe getrokken. Ze glimlachte naar de groep. ‘Welkom, volgt u mij maar’ zei de vrouw en de gehele groep, met mij volgde haar.

Reageer (9)

  • xxmarijn

    Ohwnee dat was in de 2e film ook, toen gingen de vampiers al die toeristen vermoorden :(

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    leuk!! maar alec moet haar redden!!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Ik had niet geziendat er nog een hoofdstuk was hoezo dom (':

    1 decennium geleden
  • Chicacolada

    dan komt ze haar vader weer tegen!!
    snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen