Foto bij I saw it

Elle pov
Mijn moeder en ik hebben onze tent net opgezet als het opeens heel hard begint te regenen. We vluchten onze tent in. We kijken elkaar aan en beginnen op eens alle bij heel hard te lagen. Mijn moeder en ik hebben een hele goede band we zijn een soort van vriendinnen. We lagen samen nog even door. Maar dan merken we dat het is opgehouden met regenen en gaat mijn moeder beginnen met koken. ‘mam ik ga even een stukje wandelen’ roep ik ‘is goed het eten is over een uur klaar. Zorg je dat je dan terug bent’ ‘oké’ roep ik terug. En ik begin te wandelen binnen een kwartier zit ik al heel diep in het bos. Ik loop nog een stukje veder tot ik opeens iets hoor. Ik stop om te kijken wat het is. Ik kijk mo me heen en verstijf. Nee dit kan niet waar zijn. Dit kan niet. Daar staat Emmet een beer leeg te zuigen. Ik ren snel weg. Oké ik wist dat de Cullens niet normaal waren. Maar dit is krankzinnig. Al snel kom ik terug bij onze kampeer plek. Ik eet mijn eten en ga slapen. In mijn bed lig ik te woelen. Hoe kan ik de Cullens nu ooit nog normaal aan kijken. Ik wil niks meer te maken hebben met hun. Ik neem me voor mo bij dat besluit te blijven. Kut nu ben ik wel mijn enige vrienden kwijt. Want de anderen kinderen vinden mij raar omdat ik met de Cullens om ga. Ik kijk wel hoe ik dit op ga lossen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen