Foto bij FOUR AMBER

Ik was vandaag optijd op school en liep rustig met lisa en sara
Door de gangen. We kwamen in de klas. En mijn lerares zei tegen mij: zo jij bent vroeg. Ja zei ik en zocht een plek naast giovanni en zei: heey schat alles goed. Ja met jou? Zei hij. ja met mij ook. De lerares zei: jullie hebben brieven gekregen en deelde de brieven uit. Ik kreeg een envelop en las het. Ik schreef terug heey justin. My telephone number is:0642488113. Call me! :p. Ik dacht opeens. Oja hij heeft iets op youtube en vroeg het aan mijn lerares. Ze zei: ja hoor mag,maar wel op het grote bord. Ja zal ik doen. Ik zocht het op en zag allemaal filmpje, maar niet alleen van hem. Ik keek even en zag hem. Ik klikte erop en zag een schattig jongetje. Hij zong echt mooi. Alle meisjes gingen gillen en de jongens zeiden alleen eheh! Ik zat er met open mond naar te kijken. Toen het was afgelopen dacht ik woh! Ik sloot af en liep naar mijn tafel. Alle meisjes liepen naar mijn tafel en zeiden. Je moet hem je tel geven. Hij vroeg mijn tel zei ik trots. Alle meisjes gingen gillen en zeiden misschien word het wat. Ja misschien wel. Ik schreef door: you can good singing. And this is my msn: AMBERRODA@hotmail.com xxxxxxx amber. Ik deed de envelop dicht en liep naar de lerares en we mochten weg als we klaar waren en ik liep toen weg. Giovanni rende naar me toe en duwde me tegen de muur en zoende me heftig. Ik duwde hem weg en zei verward: wat doe je nu weer! Hij zei: ik weet dat je hem leuk vind dus ik vecht voor jou tegen hem wie je vriendje mag zijn of blijven. Aaaawh zo lief ben jij! Ik wil je gewoon zoenen en gaf hem een zoen. We liepen door de school heel verliefd. Maar ergens diep in mijn hart dacht ik aan justin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen