Foto bij TREE JUSTIN

Ik werd wakker en keek op mijn wekker. SHIT! Te laat! Ik sprong op en sprintte naar de badkamer. Ik viel maar stond weer op. Ik deed de badkamer deur open en stapte naar binnen. Nu even douchen overslaan want ik ben al te laat. Ik ging mijn tandenpoetsen en opfrissen. Ik ging me omkleden. Toen ik klaar was keek ik in de spiegel. Mijn haar! Ik ging het even borstelen en ik zette me pet op. Ik liep naar beneden. Gelukkig mijn brood is al gemaakt voor school. Ik pakte mijn tas in en pakte wat ontbijt en liep naar buiten. De bus was er gelukkig nog en ik stapte in. Ik ging naast caitlin zitten en zei heey schoonheid! Tsssss zei ze. Ik at me brood op en keek naar de deur. Het meisje van een week geleden die ik wou zoenen kwam eraan. Heey zei ik maar ze keek me niet aan. Ze liep gewoon door! We waren bij de school en ik en caitlin zaten te praten. We kwamen binnen en liepen naar onze vrienden. De bel ging en ik vroeg aan iemand van onze klas wat we haden. Ze zei: mentoruur. Nee! Zei ik maar in mezelf dacht ik yes! We liepen naar boven. En ik zag een paar leuke meiden. Ik gaf ze een knipoog en ze moesten lachen en liepen weg. Toen we in de klas waren. Kwam mijn mentor eraan. Hij zei: ik heb jullie brieven gekregen. Iedereen heeft een brief. Hij deelde het uit. Ik kreeg een envelop. Ik keek ernaar er stond: voor: justin. Huh wat staat daar! Mijn mentor kwam naar me toe en zei: dat is nederlands. Er staat eigenlijk: for:Justin. Ooo zei ik toen. Ik deed de envelop open en las het. Ik schreef terug: hello amber, i love to sing,to dance,skating and laughing with my friends and i Am 13 years to. I can very good singing. Take a look op: youtube and typing justin singing. You can see me singing. Wat is your telephone number? My: 78-24863217. Please! Goodbye: justin. Ik pakte een envelop en zette alle gegevens erop en gaf het aan mijn mentor. De school was afgelopen en ik liep naar huis toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen