5O.
Roselyn valentina patterson
Twee dagen later was het dan zover. Justin ging weer op tour en dus moest ik hem 3 maanden missen. Ik kon ook niet naar hem toe omdat ik gewoon naar school moest en Justin ging ook naar Europa en Azie en dat was dus ook te ver. Ondertussen waren we ookal weer thuis in Los Angeles. Justin ging vanavond weg en daarom was ik 's middags nog even naar hem toegegaan. Nu zat ik naast Justin op de bank. Ik leunde met m'n hoofd op zijn schouder en keek naar de tv. Justin zei dat er een leuk programma op was, maar ik vond het nou niet echt geweldig. 'Justin?' Begon ik. 'Jaa?' Zei Justin. 'Dit is saai.' Zei ik. 'Niet, dit is leuk.' 'Niet, saai.' Justin schudde zijn hoofd. 'Leuk.' 'Saai.' 'Leuk.' 'Saai saai saai.' 'Leuk, leuk, leuk.' Ik zuchtte. Justin wilde ook altijd gelijk hebben. Echt zo'n irritante eigenschap vond ik dat. 'Saaaaaaaaaai.' Zei ik. 'Leuuuuuuuuuuk leuk leuk leuk.' Justin bleef maar doorgaan met leuk zeggen. 'Saai saai saai saai saai.' Zei ik door Justin heen. Ik hoorde voetstappen en Pattie die de kamer binnen kwam gelopen. Ze moest lachen. 'Volgens mij zijn jullie het niet echt met elkaar eens of wel?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, niet echt. Dit programma is saai maar Justin wil per se gelijk hebben.' Justin gaf me een por. 'Ja hallo, jij wil ook per se gelijk hebben. Anders was deze discussie allang afgelopen.' 'Maar jou gelijk geven is niet leuk want daar ga je zo arrogant van doen.' Grijnsde ik. Pattie schoot in de lach en Justin keek me ongelovig aan. 'Ik ben nooit arrogant.' 'Hahaha, dacht het wel.' 'Niet.' Zei Justin hoofdschuddend. ' We-heeel.' Lachte ik. Pattie lachte. 'Ik hoor het al. Jullie worden het niet vaak met elkaar eens. Dat wordt nog wat met jullie.' 'Aaah, maar ik vind Rose, ondanks dat ze altijd het laatste woord wil hebben heel lief hoor.' Zei Justin met een grijns op zijn gezicht terwijl hij mij tegen zich aandrukte. Ik lachte. 'En ik vind Justin ondanks dat hij altijd gelijk wil hebben en soms arrogant is ook superlief.' Ik keek Justin grijnzend aan en Justin drukte een kus op mijn mond. 'Nou, mooi.' Grinnikte Pattie en ze liep weg. Ik draaide m'n hoofd naar Justin en keek hem in de ogen. 'En toch is dit programma leuk.' Zei Justin. Ik draaide met m'n ogen. 'Oke, maar dan ben jij soms wel arrogant.' Justin zuchtte. 'Oke, wat jij wil.' Ik glimlachte. 'Dan zijn we het daar tenminste over eens.' Justin glimlachte ook en keek me in de ogen. 'Ik ga je wel missen hoor.' Zei hij terwijl hij een plukje haar van mij pakte en om zijn vinger draaide. 'Ik jou ook.' Zei ik terwijl ik een zielig gezicht opzette. 'Maar voor je het weet zie je me weer.' Zei Justin. 'Ja, dat zei je twee dagen geleden ook.' 'Ja, maar ik meen het hoor.' Zei Justin met een geheimzinnig lachje rond zijn mond. 'Wat ben je van plan?' Vroeg ik meteen. Justin schudde zijn hoofd. 'Ooh, niks hoor.' 'Wel, je bent iets van plan.' 'Ik zeg niks.' Grijnsde Justin. 'Het is een verrassing.' Hij wiebelde met z'n wenkbrauwen. 'Kun je het echt niet vertellen?' Ik keek hem met mijn liefste gezichtsuitdrukking aan maar hij schudde zijn hoofd. 'Nee.' Zei hij en voor ik er tegenin kon gaan drukte hij zijn lippen op die van mij. 'Aaah, please?' Smeekte ik toen hij zijn lippen weer van mij had afgehaald. 'Nee Rose. Het is een verrassing. VER-RAS-SING. Weetjewel. Iets wat je geheim houdt.' Ik zuchtte. 'Je hoeft me niet uit te leggen wat een verrassing is. En dat is dan ook precies de reden dat is verrassingen haat.' Mompelde ik. Justin lachte en knuffelde me. 'Het komt echt goed. Het is een hele leuke verrassing hoor.' Ik snoof afkeurend. 'Jaja, het zal wel.' Justin keek me lachend aan. 'Jij bent echt leuk he.' Zei hij. Ik bloosde even. 'Jij ook wel hoor.' Zei ik. 'Ondanks die verrassing?' Grinnikte Justin. Ik knikte. 'Ondanks die verrassing en dat je altijd gelijk wil hebben en dat je soms arrogant bent vind ik je heel leuk.' Glimlachte ik. Justin keek tevreden en drukte weer zijn lippen op die van mij. Ja, Justin was echt geweldig.
Reageer (12)
verduuuur!
1 decennium geledenMeeer meer meer
1 decennium geledenIlove this story (l)
meeeeeeeeeeerrr
1 decennium geledensnneell veerdeeerr
aaaaaaaaaaah!! snel verder <3
1 decennium geledenHahha ze zijn lief samen
1 decennium geleden