Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Ik vind dat Justin niet naar Selena moet luisteren maar naar zichzelf, dat doet hij al een tijdje niet meer.
Ik vind het ook jammer dat hij de laatste tijd down is maar daar erger ik me niet aan, ik vind het alleen vervelend voor hem dat hij dit allemaal moet doormaken want het is best heftig.
aan de justin van nu
Hij is super veranderd vind ik zelf.
hij is nu best wel arogant enzo.
ik vind het best dat hij met Selena hebt maar kom op justin blijf jezelf en luister niet naar haar!
xxx
Reageer (25)
Ik vind dat Justin niet naar Selena moet luisteren maar naar zichzelf, dat doet hij al een tijdje niet meer.
1 decennium geledenIk vind het ook jammer dat hij de laatste tijd down is maar daar erger ik me niet aan, ik vind het alleen vervelend voor hem dat hij dit allemaal moet doormaken want het is best heftig.
Dat hij veranderd door die ***Selena.
1 decennium geledenjep ; ik vind hem ook al best wel arrogant,misschien komt dat wel door Selena, maar dat weeet ik niet zeker .
1 decennium geledensnel verder
Eigenlijk niks
1 decennium geledenverder
<33333
aan de justin van nu
1 decennium geledenHij is super veranderd vind ik zelf.
hij is nu best wel arogant enzo.
ik vind het best dat hij met Selena hebt maar kom op justin blijf jezelf en luister niet naar haar!
xxx