Foto bij TWO JUSTIN

Ik liep door de gang met de envelop in mijn hand. Ik was zo benieuwd! Ik stopte en deed de envelop open. ik keek er in en zag een brief en een foto. Ik pakte de foto. Oh my god! Ik sprintte naar mijn vrienden waar ik les had. Ik mocht eerder weg. Ik keek naar de nummers. Ik stopte want ik zag mooie meisjes. Ze zaten in de vierde. Ik leunde tegen een muur en zei heey schatjes alles goed? Ze moesten lachen. Ik zat pas in de eerste. En ik was ook veel kleiner dan hun. Maar ik ben brutaal en grappig maar. Ik ben ook een grote flirter. Ik flirt met heel veel meisjes. Ik had al een date gehad in het begin van de eerste en had ook al een vriendin. Ik rende weer. Ik zag het lokaal waar ze zaten en deed de deur open. Ik zei: ze is lekker! Mijn vrienden kwamen naar me toe en we sprongen in het rond. Mijn leraar zei: JUSTIN NU WEGWEZEN!!!! Ja ik ga al! Ik deed de deur dicht en liep weer door de gang en keek naar die foto. Deze wil ik zei ik in mezelf en liep door. Ik zat in de aula en er kwamen twee meisje naar me toe en zeiden: je bent echt lekker! Ik zei tegen hun: jullie zijn ook heel lekker! Ze moesten blozen en zeiden: heb je al gezoend? Ja zei ik toen met caitlin. Willen jullie dat ook en gaf hun een knipoog. Ja hoor zei er eentje. Ik dacht: ja is goed hoor ze zijn toch lekker. Ik ging staan en wou het meisje zoenen. Ik pakte haar vast en kwam steeds dichterbij maar toen kwam de conciërge en zei: niet klef doen boskabouter! Waarom zei ik en liet haar los. Jammer zei ze lachend en liep weg met haar vriendin. De conciërge tilde me op en wou me in de vuilnisbak gooien , maar deed het niet. Ik zei: ik ben brutaal , eigenwijs en grappig maar ik ben wel een meidengek. Ik heb nu ook een lekkere chick als penvriend. Dus dat kan ook wat worden. Ik ben echt een meidengek. Op het schoolfeest heb ik veel meisjes geschuurd en met twee gezoend. Dat was heerlijk! Ik dacht in mezelf met deze chick doe ik rustig aan! Ik denk dat ik deze al gelijk leuk vind. Ik liep uit de aula naar mijn kluis en dacht aan haar!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen