Foto bij TWO AMBER

Ik liep door de gang met sara lisa en shelesta. We zaten te praten over hun pen vrienden. Die van sara is een meisje net zo verlegen als haar. Die van lisa is een jongen en een knappe ook. Hij flirt graag met meisjes. Past wel bij haar. Die van shelesta is een meisje net zo lief en een beetje verlegen als haar maar wel betrouwbaar. Daarom is shelesta ook mijn bff. Maar ik ben zo benieuwd wie die van mij is! Ik liep naar de gang ik zag giovanni al wachten op mij. Ik liep naar hem toe en gaf hem een kus en een knuffel. Hij zei lachend: hahahaha je was echt brutaal! Maar wel grappig! Wie heb jij? Vroeg ik hem. Hij zei: een heel mooi meisje ze is model daar hou ik wel van. Ey je hebt een vriendin hoor zei ik boos. Natuurlijk weet ik dat en dat zal ook blijven want ik hou heel veel van je. Aawh zei ik en wou hem zoenen. Er kwam een juf aan en zei: ho niet in school! Hahahhahha soory mevrouw zei ik. Ik kan ook niet van hem afblijven hij is zo lief leuk en mooi! Niet in school zei ze en liep weg. Maar we sluiten een deal! Is goed zei hij. Als ik een mooie heb dan mogen we allebij flirten en als ik dat niet heb dan mag je niet flirten. Deal! Ja deal. Oke. Ik stopte en pakte mijn envelop uit mijn tas. Ik scheurde het langzaam open en keek erin. Ik pakte de foto en keek. Ik schrok. Ik keek met open mond naar de foto en zei: aawh zo lief! Hij hij is zoooo mooi! En ik dan zei giovanni jaloers. Jij bent ook mooi hoor en gaf hem een kusje. Ik las de brief en zei: hij past precies bij mij! Ook zoals mij! Hahahah ook zo brutaal zei giovanni. Ja maar we mogen flirten maar niet stiekem zoenen ofzo! Ja ja is goed. We liepen hand in hand naar beneden. Mijn vrienden en vriendinnen zaten al op onze plekje bij onze kluisje. Ze vroegen allemaal aan mij: wie heb jij laat zien. Ik pakte de foto en liet het zien. Aaawh zo lief en sexy! Mooi joch zei lisa jaloers. Hahaha lekker voor je. Misschien word het wel meer zei ik expres.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen