Foto bij 28°

Laatste stukje vandaag! Is het allemaal nog een Kudo waard?

XxX

‘Wat?! Heeft hij je geslagen?’ vroeg ik boos. Ze knikte. Ik omhelsde haar. ‘Lieverd, mag ik je voet zien?’ vroeg ik. Ze knikte en deed haar sok uit. Haar voet was helemaal blauw met geel. Ik schrok. ‘Je gaat hier meteen weg, ik neem je mee’ zei ik. ‘Blijf maar zitten, ik pak je spullen’ Ik rende naar boven en pakte een rugtas uit mijn kamer. Het was nog een wonder dat mijn kamer alles nog had wat ik had laten staan. Ik rende naar Summer’s kamer en pakte haar spaarpot, knuffel en een paar kleren, poppen zou ik wel voor haar gaan kopen. Ik rende naar beneden en tilde haar op. ‘We gaan eerst naar het ziekenhuis’ zei ik. Ze knikte en ik liep naar buiten, ik had alleen één probleem, ik had geen auto. Ik zuchtte. Deed de rugtas om mijn rug en hield Summer stevig vast. Ik begon te rennen richting het ziekenhuis, Carlisle werkte vandaag dus kwam het goed uit. Ik liep de deuren door en liep naar de balie. ‘Ik zoek dokter Cullen’ zei ik. ‘Dokter Cullen is nu druk’ zei ze, zonder dat ze iets had gedaan. ‘Ik ben zijn dochter, dus wilt u alsjeblieft kijken of hij even kan komen’ zei ik iets duidelijker. Ze keek op en gaf me een arrogante blik. Ze zei dat ze hem had geroepen en dat hij eraan kwam. Na vijf minuten kwam hij. ‘Hael? Is er iets?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘Kan ik ergens even met je praten?’ vroeg ik. Hij af een blik op Summer en knikte. Ik volgde hem naar zijn kantoor. ‘Wat is er?’ vroeg hij. ‘Beer heeft Summer mishandeld’ zei ik meteen. Ik deed haar jas uit en ik zag hem schrikken. ‘Haar voet is helemaal blauw en ze kan er haast niet op lopen, ik ben bang dat hij gebroken is’ zei ik. Hij knikte en nam haar van me over. Hij deed haar schoen en sok uit en bevestigde dat het gebroken was. Nadat het in het gips zat keek ik Carlisle weer aan. ‘Carlisle, ik wil niet dat ze terug gaat naar Beer, kan ze bij ons blijven tot haar moeder terug is?’ vroeg ik. Hij zuchtte. ‘Hael, je moet dan wel op haar letten, het blijft gevaarlijk’ zei hij. Ik glimlachte en omhelsde hem. ‘Bedankt Carlisle’ zei ik. Hij glimlachte terug. ‘Ga naar huis en laat haar rusten, ze heeft het waarschijnlijk erg moeilijk gehad’ zei hij ik knikte en verliet het ziekenhuis richting het huis van de Cullens.

Reageer (16)

  • RandomnessXx

    nee hoor, ikea lampen zijn pas cool!! bomen zijn suf. behalve berken die zijn wit echt vet ik ben trouwens vergeten mn haar te borsteln en men broertje is irri. bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla...............

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Amortentiaa

    Ahw.. Superzielig..

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    Beer is gwn een beer
    Je moet hem temmen zodat hij tam word, luistert en woede afreageert op bomen :3 (Vage zin)
    Bomen zijn cool btw:)

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    ik haat beer waarom doe je zusje zo iets aan dat is sneu ga naar de politie en laat hem in de gevangenis stoppen

    warp alice vried niet gek als die haar ziet ik weet ff niet meer hoe hij heet

    ik ben egt boos op beer summer is te sgattig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen