Foto bij 26°

Nog een stukje! (heart2) Enjoy!

XxX

‘Alec wat is er aan de hand?’ vroeg Jane. Hij hield zich stil en keek naar mij. De tranen waren gestopt met rollen. ‘Hael’ zei hij zacht. Het klonk meer als een conclusie dan als een antwoord op Jane’s vraag. ‘Alec!’ zei Jane. Hij schrok en keek naar haar. ‘Alec, wat is er aan de hand?’ vroeg ze boos. Ik zag aan zijn blik dat hij niet wist hoe hij het moest zeggen. Ik stond op en veegde mijn wangen droog. Alec volgde mijn bewegingen. Aro keek ons ook aan. Hij wist waarschijnlijk wel wat er gaande was. Alec zuchtte en keek Jane weer aan. ‘Jane, Hael is mijn..’ hij beet op zijn lip ‘dochter’ maakte hij zijn zin af. Jane kreeg net zoals iedereen op Aro na een geschrokken blik op zijn gezicht. Er rolde weer een traan over mijn wang, maar niet van geluk, van haat. Ik balde mijn vuisten. ‘Hoe heb je me kunnen dumpen!’ riep ik boos. ‘Hael ik moest wel’ zei hij. Ik schudde boos mijn hoofd. ‘Je moest wel?! Je moet weten hoe ik me voelde de afgelopen zeven jaar!’ riep ik boos. De tranen rolde opnieuw over mijn wangen. ‘Ik wou dat ik nooit gekomen was! Ik was van plan je te zoeken, maar ik weet niet waarom! Waarom wou ik jou zoeken! Je hebt me gewoon alleen gelaten in dat weeshuis, ik was dat rare kind!’ riep ik en ik rende de zaal uit. De bezorgde Cullens stonden allemaal te wachten, ze hadden alles gehoord. Ik stopte voor ze. Ik keek ze aan en rende weer weg, meteen naar de deur waar de mensen door kwamen. Ik rende door de poort de berg af maar werd terug getrokken in de armen van Edward. Ik barste uit in tranen. Edward voelde als een vader voor me, meer dan dat Alec ooit zal worden. ‘Ik wil naar huis’ snikte ik. Hij knikte en tilde me op. De Cullens stonden achter ons en rende met ons mee. Ik bleef huilen, ik kon niet stoppen. De man waarvan ik altijd had gehoopt dat hij me kwam halen, herkende me niet eens. Jane merkte zelfs op dat ik op hem leek. Ik wist het even allemaal niet meer, ik was moe van het huilen. ‘Ga maar slapen Hael’ zei Edward. Ik knikte en sloot mijn ogen. Ik wou dat er een manier was om alles te vergeten, om weer normaal te gaan leven met Summer, Beer en mevrouw Doll, maar mijn leven zou nooit meer normaal worden, het zal altijd een drama zijn.

Reageer (13)

  • DancersHeart

    superleuke story

    1 decennium geleden
  • xxmarijn

    Echt geweldig goed verhaal!!! Zo goed zelfs dat ik t in een keer tot hier gelezen heb en nu pas de tijd neem om een reactie te schrijven!!!!!

    1 decennium geleden
  • TumblrBitch

    OMFG ik wil trouwen met Alec!(K)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Man ik flipte bij het vorige hoofdstuk zo dat ik niet eens de tijd nam om een reactie te schrijven. Zo goed was ie dus!

    1 decennium geleden
  • GilbertBro

    ohneee,ik ben team-alec,maar ik vin Heal zo aardig!! wat nu??? xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen