Fifty.
Vijftig alweer! :'D
Thanks for the reactions <33
Thanks for the reactions <33
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Deel 50!!! Koel!!!
1 decennium geledenWat is er gebeurd...???? Ik wil het weten, nu!!!!!!!!!!!!! Heel snel verder!!!!!!!!!!!!!!!
Eileen!
1 decennium geleden*voelt zich heel erg slim*
Eileen stond er niet bij, en Rose, Shannon en Amanda wel.
Ik denk dat ze dood is, en Micheal heeft het gedaan daarom was hij zo gelukkug.
Of misschien dat vage ex vriendje van haar....
xxxx
gefeliciteerd met hoofdstuk 50!
Er is dus iets gebeurd en Michael kan het niet gedaan hebben, want hij was bij haar. Maar hij weet er duidelijk wel van, doordat hij zo tevreden keek. En ik weiger te geloven dat het Scorpius was! Want hij is mijn held.
1 decennium geledenEn gefeliciteerd, trouwens.
Wow!! Ik hoop dat je snel verder gaat want dit verhaal is super, en je maakt het alleen maar spannender en spannender!!
1 decennium geledenIk denk eigenlijk wel dat er iets met Scorpius is, en dan ook nog met iemand anders ofzo... Of er is iets met Michael!!
Of.. we komen er eindelijk achter waarom Yune de enige hoop is:D
Al met al, je verhaal is superr!!
Deel 50, goedzo. :'D
1 decennium geledenMaar whut, ik snap niet waarom ze zo verdrietig zijn. Scorpius is het waarschijnlijk niet, toch? Hoewel hij wel de enige is die we nog niet hebben gezien... Maar dan is het niet heel logisch als deze mensen naar binnen komen, en Yune apart wordt genomen. Is er misschien iets met haar ouders? Maar dan is het ook weer raar dat die andere kinderen komen.
Wat is het dan wél? Ik kan geen enkele logische verklaring verzinnen.
Maar weet je, ik ben je stiekem aan het inhalen met The Eyes of a Snake. En dat kan toch niet? De enige oplossing is dus dat jij snel verder gaat, zodat je mij voorblijft. :'D