Foto bij ~078~

Zie Marcel op die foto o.O...
Gosh, mensen, ik hou echt van jullie(flower)
Ps. Dit is mijn 100e hoofdstuk op Quizlet Ö
Pss.Fidem; je bent briljant:Y)

Anne Gray

Ik zit net in de leerlingenkamer een boek te lezen, als Mary ineens binnen komt lopen. Ze loopt snel naar de trap richting de slaapzaal. Als ze me even aankijkt, schrik ik. Er moet iets vreselijks gebeurd zijn, op haar gezicht is geen enkele emotie af te lezen en haar ogen staan dof.
‘Wat is er aan de hand?’ Ik gooi mijn boek weg en ren achter haar aan naar de slaapzaal.
‘Dat gaat je niks aan.’ Ze gooit de deur open en loopt naar haar bed.
‘Wat is er gebeurd?’
Ik ga voor haar staan en steek een hand naar haar uit, met de bedoeling haar te kalmeren, maar ze slaat hem weg.
‘Nogmaals, dat gaat je niks aan. Laat me gewoon met rust, wil je?’ Snauwt ze en kijkt me woedend aan.
Geschrokken kijk ik haar aan, maar loop dan snel de slaapzaal uit. Ik voel tranen opkomen.

De rest van de dag zie ik Mary niet meer, ik maak me zorgen om haar. George heeft gezegd dat haar vader Sirius Zwarts is, dat verklaart ook meteen waarom ze niet wilde vertellen wie haar vader was. Ze heeft ruzie gehad met Fred, hij dacht niet na en nu weet de hele school het.

Die nacht worden we wakker gemaakt door Anderling, die in haar ochtendjas in de deuropening staat.
‘Allemaal meekomen.’
Snel sta ik op en zoek een ochtendjas.
‘Wasser?’ vraagt Jennifer slaperig terwijl ze haar hoofd een klein stukje optilt, als ze Anderling ziet staan schiet ze meteen rechtop.
‘Ikeh…’ ik zie hoe ze nadenkt en dan de kamer rondkijkt.
‘Zit helemaal niet in de les.’ Constateert ze dan verbaasd.
Ik doe mijn best mijn lach in te houden als Anderling haar streng aankijkt. ‘Zwarts is in de leerlingenkamer geweest, meekomen.’
We kijken Anderling geschrokken aan en maken ons dan zo snel mogelijk klaar. Anderling loopt door naar de volgende slaapzaal. Samen met Jennifer loop ik naar beneden om ons bij de rest van Griffoendor te voegen.

Waar is Mary?


Reageer (23)

  • Bm0

    verder!!! its bloody amazing ^^
    maareeehh snel verder
    (6)

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    OH NO, is dit het laatste hoofdstuk? Gosh, ik dacht dat ik langer kon lezen!

    1 decennium geleden
  • xBatman

    Omg... snel veder het is spannend :$

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    Wat is er met Zwart aan de hand?:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen