Foto bij Chapter 8: I fight to the newborns

Ik sta voor de deur wachtend op de rest,we gaan vechten tegen de newborns. Als Carlisle komt kijkt hij me ernstig aan."jade je moet nu even naar jasper hij is op JULLIE kamer"zegt Carlisle. Ik knik en loop op vampier snelheid naar onze kamer,als ik de deur open doe komt er een rozen geur me neus binnen."jade"hoor ik jasper zeggen. ik kijk naar hem en hij loopt naar me toe."jade wil je alsjeblieft eerlijk antwoorden?"vraagt ie."tuurlijk"zeg ik. Jasper loopt voor me en gaat op zijn knieën zitten."lieve jade,toen ik je voor het eerst zag wist ik dat jij de ware was je liet me koude hart kloppen zoals het nog nooit gedaan had,dus wil je met me trouwen"vraagt ie. Ik denk dat als ik nog kon huilen er nu tranen over me wangen zou stromen." Jasper wil je even staan"vraag ik en Jasper doet wat ik vroeg. Ik kijk hem aan en vlieg hem letterlijk om de hals." tuurlijk wil ik met je trouwen Major Jasper Whitlock" zeg ik. Jasper krijgt een hele grote lach op zijn gezicht en schuift langzaam een zilvere ring met een hart vormig diamantje in het midden." dit is het laatste aan denken aan me familie, deze ring was van me moeder, haar droom was dat mijn ware de ring zou krijgen en daarna ooit me dochter en die gaf hem dan weer aan haar dochter" zegt Jasper en lacht bij de herinnering. Ik lach ook een beetje mee." mijn moeder was anders, ik kende haar pas op me vijfde tot me tiende toen overleed ze. Ze had een droom om mij te zien lopen naar het altaar en naast mij haar kerstverse schoonzoon zien en dan samen met haar kleinkinderen naar dierentuinen. En andere dingen, maar toen ze overleed heb ik die droom opgegeven omdat me moeder die dingen niet meer kon doen." Jasper lacht." moeders zijn altijd zo hè" zegt ie." behalve Esmé" zeg ik en we lopen lachend naar beneden." gefeliciteerd jongens" zeg iedereen." ik heb niks vertelt" zegt Jasper." jazz Edward hoord alles" zeg ik. Jasper lacht en we rennen met ze alle naar buiten waar het gevecht zou moeten plaats vinden. Jasper gaat beschermend voor me staan en ik blijf dicht bij hem. Na een tijdje verschijnt de eerste newbon en iedereen begint te rennen. Ik ren voor Jasper en pak meteen en newborn bij zijn hoofd en ruk zijn kop er af. Ik hoor allemaal glijden achter me en zie dat ik bijna werd aangevallen ben door een newborn." opletten jade" lacht Emmett." we hebben geen tijd voor grapjes beer" zeg ik en ren verder. Ik zie een newborn achter Jasper aan lopen en ren op de newbon af en ruk hem uit elkaar." dankje" zegt jasper." graag gedaan" zeg ik en loop verder.

Reageer (2)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Snel Verder!!

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen