Foto bij 23°

Kort, maar nog even voor dat ik naar bed ga! Weltrusten allemaal & Kudo?

XxX

Het leek een paar minuten maar bleek vijf uur te zijn toen ik wakker werd gemaakt. Ik lag in Edwards armen en voelde de wind langs mijn huid razen. We stonden voor een poort van een stad, zo te zien op een berg gebouwd. Edward zette me op de grond. Ik rekte me uit en was meteen klaarwakker. Het was hier nacht. ‘Dit is Volterra’ zei Edward. Ik knikte. Ik weet dat het niet nodig was, maar ik was bang, de Cullens zouden me beschermen, maar alsnog. Renesmee lag in de armen van Jacob te slapen, en zo te zien weigerde ze wakker te worden. Ik grinnikte en liep naar haar toe. ‘Renesmee’ fluisterde ik in haar oor. Ze gromde zacht. Ik giechelde. ‘Als je nu niet wakker word dan gooi ik je van de berg af’ fluisterde ik. Ze schrok meteen wakker. ‘Ik dreig met je van de berg af te gooien en dan word je wakker?’ vroeg ik grinnikend. ‘Ik was al wakker’ gromde ze. ‘Slaapkop, hou je echt zoveel van slapen?’ vroeg ik. Ze knikte. ‘Komen jullie nog?’ siste Jane geïrriteerd. We knikten en renden naar de ingang van het kasteel, een put. We liepen de gang door tot een lift. Toen we goed zaten liep Jane voorop naar grote deuren. ‘Wacht hier’ zei ze. We knikten en wachtte. Ze liep naar binnen en kwam na twee minuten weer terug. ‘Jullie worden over tien minuten verwacht, Aro moet nog iets afhandelen’ zei Jane. We knikten en namen plaats op de stoelen. Er liepen een paar vampieren langs en nog geen drie minuten later worden ik een scheurend geluid. Ik keek de Cullens verbaasd aan. ‘Er zijn manieren om vampiers te doden’ mompelde Edward. Na negen minuten kwam Jane terug. ‘Komen jullie?’ vroeg ze. We stonden op en volgende haar. Ze opende de deuren en we liepen de grote zaal in.

Reageer (13)

  • whitegamma

    Ik moet ook steeds lachen om die lift. Vooral dat muziekje en die ernstige gezichten zijn hilarisch.

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    ja dat vond ik ook zo raar... in een lift

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Sorry maar ik lig echt in een deuk. Iedere keer als ik aan die scène in new moon denk van Edward, Bella en de Volturi in een lift moet ik lachen. Het zou ernstig moeten zijn maar het ziet er zo bizar uit. Het minst alledaagse gezeldschap ooit in één van de meest alledaagse ruimtes die je je kan voorstellen.

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    ga nou verder!!!!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen