Foto bij Thirty-nine.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Necessity

    yeeeuuuh je zit op de 3e pagina (jaaa gewoon nog een reactie om dat even te zeggen xD)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Necessity

    die foto die bij dit hoofdstuk staat is echt geniaal xD
    ik had helemaal de slappe lach toen ik hem zag xD
    (jaaa dat was ik vergeten om er in mijn vorige reactie bij te zetten dus krijg je 2 reacties van mij xD (en een kudo) en dan moet het lukken om op de 3e pagina te komen xD (of ik geef je gewoon nog meer reacties xD)
    xxx missFaith (again xD)

    1 decennium geleden
  • Necessity

    niet stoppen
    niet stoppen
    niet stoppen
    niet stoppen
    ennn... sorry dat ik de vorige keer niet gereageerd had, ik had dat hoofdstuk nog helemaal niet gezien (okeee dat vind ik heeeeeeeeeeeeel dom van mezelf)
    en daar heb je nu van mij wel een reactie
    ennnn ik vind tom in jouw verhaal echt de geniaalste persoon (behalve bij dat raambonkstuk want dat doe ik zelf ook altijd, dus ik weet hoe hij zich voelt xD (eigenlijk vind ik hem daar dus ook het geniaalst xD)
    ennn..... als iedereen die reacties stuurt er nou eens 2 gaat sturen????? dan heb je er opeens veel meer en dan begrijpen de mensjes die die nooit reagere ((puh)) dat ze ook moeten reageren en dan heb je opeens 10 pagina's met reacties en dan kun je dus niet meer stoppen xD (goeie logica hee????????? xD)
    enn... ik hoop dat mijn reactie zorgt voor 3 pagina's want dan heb je er dus niet meer twee xD (jaaa ik kan nu ook al tellen xD)
    en ik ga er in ieder geval een heeeeeeeeeeeeeele lange reactie van maken xD
    enn.... ik ben ook heeeeeeeeeeeel blij voor bill dat hij zijn vrienden en "grote" broer weer terug heeft xD en ik ben blij voor tom dat hij zijn broertje weer terug heeft xD
    al is tom nu wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje zielig dat hij de hele tijd klef zit te doen met sam xD
    ga snel verder (Y)
    xxx missFaith

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    Niet stoppeeeeeeeeen ! Snel verdeeeeeer <333

    1 decennium geleden
  • Aldea

    hey jij mag niet stoppen, ik verbied je het. Het is een leuke gevoel als je reacties krijg he?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen