Foto bij O19

Sirius Black

Waarom kan ik dat niet gewoon vragen? Zo moeilijk is het toch niet, zeker niet voor mij. Ik zucht, ik ga het gewoon nu doen. Ik loop de gang weer in, maar daar is ze al niet meer dus loop ik nog wat verder door.
‘Sev, laat me los!’ Hoor ik haar dan ineens roepen.
Valt Secretus haar lastig? Geschrokken ren ik door in de richting waar ik haar stem vandaan hoorde komen. Als ik zie dat Sneep haar arm vast heeft, pak ik hem bij zijn arm en duw hem tegen de muur.
‘Ze zei da je haar met rust moet laten, Secretus.’
Ik ga voor hem staan, maar laat zijn arm niet los.
‘Laat hem met rust, Sirius.’ Zegt Susan ineens. ‘Hij was gewoon in de war.’
Verbaasd kijk ik haar aan.
‘Blijf met je poten van me af.’ Snauwt Sneep dan ineens, hij trekt zijn arm los en loopt dan snel de gang uit.
‘Denk je nou echt dat ik jou graag aanraak?’ Roep ik nog, maar hij is al de hoek om.
‘Zo, daar zijn we vanaf.’
Als ik haar aankijk, zie ik dat ze bezorgd kijkt naar de plek waar Sneep zojuist is verdwenen.
‘Je gaat me toch niet vertellen dat je je zorgen om hém maakt?’ Vraag ik geïrriteerd.
Ze kijkt me bozig aan en wrijft even over haar arm.
‘Was dat nou echt nodig?’
‘Wat? Ik.. Hoe.. Hij…’ Stamel ik, wat heb ik nou weer fout gedaan?
‘Heeft hij je pijn gedaan?’ Vraag ik dan maar en knik even naar haar arm.
Ze haalt haar schouders op. ‘Het valt wel mee.’ Mompelt ze.
‘Het valt wel mee… Susan, hij heeft je pijn gedaan!’
Beseft ze nou echt niet dat hij dit niet kan maken?
‘Hij is mijn beste vriend, Sirius. Hij… Ik… Het is mijn schuld.’ Ze staart weer naar de plek waar hij zojuist verdween.
‘Jouw schuld! Hoe kan dat nou weer jouw schuld zijn?’
Ik voel hoe ik boos wordt om haar woorden, ik krijg die Secretus nog wel.
Ze zucht. ‘Ik weet het niet. Ik ben er ook niet genoeg voor hem, hij is mijn beste vriend. Hij heeft niemand anders, die Zwadderaars zullen alleen maar een slechte invloed op hem hebben.’
‘Hij IS een Zwadderaar! Hij IS alles wat een Zwadderaar IS. Daar kan je echt niks aan veranderen hoor.’
Woedend kijkt ze me aan. ‘Hou je mond over Severus. Je kent hem helemaal niet!’
Ze kijkt me nog even woedend aan voordat ze boos wegloopt.


Reageer (25)

  • SuperrrLouis

    xD wat zielig voor sirius
    HIJ IS ZOW COOOOOOOOOHOOOOL!
    alleen hier issie erug asso...
    asso?
    aso* :D
    ja ik moet dus een lange reeactie verzinne tja...
    iik vind het zow irri dat die klok op de comp tien min voorstaat op de klok van quizlet...
    ik heb nu huiswerk, maar dat doe ik neiet egt :D
    wat kan er nog meer in een reactie?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    zo weer ietsiepietsie langer. euhm.... nog meer puntjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ......................................................................................................................................... en nog eenpaar uitropeptekens, anders is het ook zow zielig... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik vind aan een evrhaal schrijvedn trouwens erug nuttig... en je wou nog wat nuttigs doen dus,....
    zou dit lang genoeg zijn?
    OMG WE GAAN LASAGNE ETEN!
    als jij een hoofdstuk hebt gelaats, krijg je altijd meteen 10breacties...........
    wat veel spellingfoutn joh...
    XD
    maarha
    *maarja
    ik doe maar ff met een sterretje, anders meot ik weer de muis pakken ofozw, en ik be LUIIII
    VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!VERDER VERDER VERDER!!!!
    IK VIND DIT TOG WEL EEN BEHOORLIJK LANGE REACTIE HOOR * WROM STAAT CAPS NOUW WEER AAN?!?!?!
    NEE DAT DEED IK NEIT EXPRES....
    dat is beter :D
    X

    1 decennium geleden
  • feminist

    VERDER ;]
    (A)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Oke. Ik moest een lange reactie maken.

    Ik vind Sirius een DOMBO. Hij is leuk, en lief, en leuk, en knap, en leuk, maar hij denkt niet na. Hij gaat er alleen maar van uit dat Severus slecht is, en hij bedenkt niet dat hij ook aardig kan zijn, zolang hij maar aardig tegen hem doet.

    Hmm...ik moest een lange maken. Dit is denk ik nog niet lang genoeg.
    LET'S WRITE MORE CARACTARISICAL BULLSHIT!


    Susan is ook DOM. Zij heeft niet door hoe LEUK Sirius is. En zij maakt zich alleen zorgen om anderen. Ze staat klaar voor Sev, maakt zich zorgen om Sev, vergeeft Sev al voor hij iets gedaan heeft, terwijl hij haar pijn heeft gedaan. En ze heeft niet door dat onze lieve Sirius verliefd op haar is, wat ik overigens heel erg dom vind. Hij moet natuurlijk verliefd worden op mij:P.
    Als hij me zou vragen of ik met hem naar het bal zou willen, zou ik meteen JA! roepen.

    Hmm...nu nog meer mensen.

    Severus is lief, maar ziet niet in dat mannelijke Griffoendors ook aardig kunnen zijn. Hij ziet ze als slechteriken, concurrentie, niet als leuke mensen. Dat zou hij niet moeten doen. Hij zou ze moeten zien als potentiele vrienden.

    Hmm...vast nog niet genoeg. MEER BULLSHIT!

    Remus is ook een schatje. Hij is gewoon het soort jongen waar ik denk ik op zou vallen, niet al te stoer, wel slim, maar toch leuk. Maar hij zou iets meer zijn mening moeten uiten, en niet negeren wat Sirius en James doen om Sev te pesten, maar eerlijk moeten zijn over wat hij daar van vind. Heb je trouwens al een plaatje van hem gepost?
    Ja? Vertel mij dan op welke pagina hij staat.
    Nee? Zou je dat alsjeblieft willen doen(A)

    Hmmm...nu heb ik de Maraurders, op James en Sukkeltje, eeh...Peter na. Laat ik hen ook maar doen.

    James denkt dat hij leuk is, maar eigenlijk is hij gewoon een opgeblazen egotripper. Hij ziet alles als een grap, en ziet zichzelf als de beste.
    Nu Sukkeltje nog.
    Sukkeltje Pippeling is zoals zijn naam al zegt een sukkel. Hij is een meeloper, en een andere soort van loper, namelijk de overloper. Hij gaat binnenkort naar de duistere zijde.

    Zo. Ik vind dat deze reactie lang genoeg is, en dat ik omdat ik me zo braaf aan de afspraak heb gehouden, ik nu nog wel een hoofdstukje verdien.
    En ook een stukkie appeltaart. Ga ik pakken. TOEDELSSSS!!!

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Sirius was toch altijd zo handig met meisjes!
    Dit keer gaat het wel heel erg mis! ^^
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Karube

    Sirius to the rescue 8D
    sorry, ik kan niks beters verzinnen. Ik ben echt helemaal kapot... ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen