14.
Nadat de les afgelopen was zag ik meneer Schuester en die leuke jongen nog wat zeggen tegen elkaar en net voordat ik het lokaal uitstapte zweerde ik dat de ogen van meneer Schuester mijn kant op schoten. Met een verwarde blik liep ik de damestoiletten in, om mijn haar en make-up even te controleren. Ik had genoeg tijd aangezien ik een tussenuur had. Mijn gedachtes bleven maar naar hem toe schieten en ik kreeg de neiging te gaan zingen. Vlug bleef ik even stil, om te merken of er nog iemand in de toiletten was. En toen keek ik in de spiegel en begon te zingen.
We were both young when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts
I'm standing there on a balcony in summer air
I see the lights, see the party, the ball gowns
I see you make your way through the crowd
And say hello, little did I know
That you were Romeo
You were throwing pebbles
And my daddy said stay away from Juliet
And I was crying on the staircase
Begging you please don't go
And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all that's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say
yes
So I sneak out to the garden to see you
We keep quiet 'cause we're dead if they knew
So close your eyes, let’s keep this down for a little while
Oh, oh,
'Cause…
Taylor Swift - Love Story
Er klonk geklap vanuit een van de hokjes, die daarna open werd gedaan. Kurt kwam naar buiten gelopen. ‘Je kunt goed zingen,’ zei hij me, toen hij naast me stond. Ik was een meter achteruit gesprongen en keek hem met wilde ogen van het schrikken aan. Mijn hand lag op mijn hart en ik voelde mijn hart flink kloppen. ‘Je liet me schrikken.’ Was het eerste wat ik uit kon brengen toen ik mijn hart weer op een normale snelheid kreeg. Kurt grinnikte even. ‘Sorry.’ Ik lachte even gemeen naar hem, terwijl ik mijn make-up tasje dicht geritst kreeg met mijn lichttrillende handen en terug in mijn tas stopte. Daarna draaide ik me om en wou weglopen. ‘Nee, wacht!’ Kurt pakte me bij mijn pols en draaide me naar hem toe. ‘Je kunt echt goed zingen, en je bent knap. Misschien kan je een keer mee komen naar Gleeclub na school. Als je het leuk vindt, dan zou je erbij kunnen komen? We hebben echt een nieuwe leadzangeres nodig, want iedereen wordt een beetje gek van Rachel.’ Ik keek Kurt aan alsof hij gek was. ‘Ik bij Gleeclub? Heb je het dan niet gehoord? Als je daarbij zit, dan hoor je bij de losers. En ik kom uit Californië, daar kennen ze geen losers.’ Kurt haalde zijn schouders even licht op en zette zijn hoedje weer recht. ‘Het is een hele hechte groep vrienden. Misschien heb je liever hechte vrienden als populariteit. Denk er over na.’ En toen liep hij weg, de toiletten uit. Hij liet me totaal overrompeld achter.
Reageer (8)
kurt is denk ik heel goed om haar over te halen
1 decennium geledenaww snel verder nu is kurt gekwest
1 decennium geledenxx
Verder!
1 decennium geleden