Foto bij 6.4

©xjustAgirlx

Justin Drew Bieber
Na Chaz zijn 'fantastische' concert verdwijnt Ariane naar boven. Van boven komt een heleboel gebonk en gekraak. 'What the Fuck, doet Ariane?' vraagt Chaz nieuwsgierig. Ryan kijkt hem grijnzend aan en ik rol met mijn ogen. 'Ze bouwt een ruimteschip om je te ontvoeren en daarna te verleiden met haar Alienkrachten, net zoals ze bij Justin deed.' zegt Ryan met een serieus gezicht. Chaz kijkt me geschokt aan. 'Waarom heb je dat alleen maar aan Ryan verteld en niet aan Chaz hier?' vraagt hij beledigd. 'Ik of jij?' vraagt Ryan, ik hef mijn hand op. 'Allebei.' Hij grijnst en onze handen komen met een klap tegen zijn achterhoofd aan. 'Sukkel.' roept Ryan, 'Debiel.' gooi ik eruit. Het gebonk boven houd op, maar er komen in een razendtempo voetstappen naar beneden en in een soort stofwolk rent Ariane door de kamer heen. 'Wat doe je?' roep ik naar haar, maar ze negeert me. Fijn. Ryan lacht om mijn uitdrukking en ik zak onderuit in de bank. 'Waarom is Jordan nou weg?' vraagt Chaz ineens. Ik werp hem een woedende blik toe, 'Waarom denk je,' roept Ryan, 'Omdat Justin en Ariane bezig waren..' 'Hou je mond!' roept Ariane vanuit de keuken. 'Zeg dat nooit meer in mijn huis.' Ryan kijkt me weer zo irritant grijnzend aan. 'Wat doe je?' roep ik vanuit de bank. Ze komt de woonkamer binnen met een hamer in haar hand. 'Wieeh!' gilt Chaz angstig en hij springt achter de bank. Ariane schud haar mooie hoofdje en gooit haar haar dan over haar schouder. 'Ik zet je bed in elkaar.' zegt ze trots. Ik zucht en laat me nog verder in de bank zakken. Depressie. Ze rent de trap weer op. 'Voorzichtig met die hamer.' roep ik achter haar aan. Ryan ligt op de vloer met zijn handen op zijn buik. 'WAT NOU?' Hij stopt heel even met lachen en gaat rechtop zitten. 'Justin, Kameraad van me, ik hoop dat je genoten hebt van je kus, want op de volgende ga je voor altijd moeten wachten.' ''Ryan heeft gelijk, je bent kansloos.' roept Chaz vanachter de bank. Ik kijk op de klok en zie dat het halfacht is. 'Het is tijd voor twee irritante mensen om te gaan.' roep ik en ik pak ze bij hun nek en duw ze de regen in. Pfoe, dat begon irritant te worden. Ik kijk naar boven en zucht dan. Eerst mijn 'bed' maar inspecteren. Waarschijnlijk heeft ze er houten staken langs gemaakt zodat ik er niet uit kan klimmen.


Woehoeee we zijn terug! om het te vieren de top?

Reageer (9)

  • Colourcake

    haha wat een geweldig stel!

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    houten staken xd.

    maar Chaz&Ryan zijn geniaal xd
    heeft een van hun misschien nog een vriendinnetje nodig? (flower)

    1 decennium geleden
  • pemmatje

    snel verder !! love chaz en ryan !

    1 decennium geleden
  • SWAGGERx

    snel verder, whaha chaz en ryan zijn geweldig xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen