Foto bij Chapter 5: I killed a bear

Foto komt later:D

Na al die testen moest ik eerst gaan jagen en dan kijken of ik Bella aan kon."kom op je dood even een hert en een Poema en je zit vol"zegt Jasper."oké"zeg ik met tegen zin en we rennen maar het bos toe. Als we midden in het bos zijn moest ik me ogen sluiten en luisteren maar het geluid van een hert." hoor je wat"vraagt Jasper."ja tien meter verder op"zeg ik." oké loop er naar toe en laat je zintuigen de rest doen"zegt Jasper. Ik knik en ren op het dier af. Raar genoeg hoort het me niet. Opeens net voor ik aanval rent het weg en staat er een grote bruine grizzly voor in de plaats waar ik op spring. De beer pakt me beet en drukt me tegen zijn borst en probeert me botten te verbrijzelen,zonder effect. Ik draai me om naar de grizzly en bijt hem en zuig/drink hem leeg. Voor ik het weet is de beer slap en fut loos en hangt en een beetje aan me en trek ik zijn armen van zijn lint zodat ik weer los ben. Ik kijk naar de mors dode beer." jade je moet ze niet uit elkaar rukken" zegt Jasper."hij hield me vast en ik kon niet los komen"zeg ik." oké maar roep me de volgende keer en nu een poema"zegt ie en wijst naar een boos kijkende poema twee meter verder. Ik laat de beer en Jasper achter me en ren naar de poema terwijl de poema naar mij rent en tegen me vecht. Ik vecht terug en win en zuig/drink het wilde dier helemaal leeg." man het lijkt alsof ik een heel paard op heb"zeg ik." nou eigenlijk een beer en een poema"zegt Jasper. Ik geef hem een hele dodelijke blik en trek hem mee naar huis." Alice wilde eerst me nieuwe kleren geven"zeg ik." ja daar praat ze al drie dagen over"zegt Jasper lachend. En we rennen naar huis. Daar aan gekomen is Emmett Edward aan het smeken om het te vertellen." aah toe welk dier heeft ze aan stukken gerukt"smeekt Emmett." vraag het zelf maar"zegt Edward en wijst naar mij." Jade welk dier heb je aan stukken gerukt"vraagt Emmett." oh een grote bruine grizzly beer"zeg ik. Emmett doet net of hij een traan weg haald en kijkt me trots aan."dat is mijn zusje"zegt ie en geeft me een dikke knuffel."dankje"zeg ik." jade nu moet je je omkleden" zegt Alice en sleurt me naar boven." ik heb al kleren klaar leggen"zegt Alice." dankje Alice"zeg ik. Ze duwt me naar een grote inloop kast en haalt een witte hoes er uit."hier maken open "zegt ze. Ik doe wat ze zegt en zie een zwarte skinny jean met een wit topje en een zwart jackje." wow Alice dit is echt leuk"zeg ik." dankje pak maar wat schoenen"zegt ze. Ik knik en loop naar de schoenen en pak wat zwarte pumps." mag ik deze lenen alice"vraag ik. Alice draait zich om en begint te stralen."wacht ik haal rose"zegt ze en rent weg en komt terug met Rose."oké jade doe het opnieuw wat je net deed"zegt ze. Ik kijk verbaast en hoor Esmé,Emmett Jasper Edward en Carlisle binnen komen. Ik doe alles opnieuw en als ik klaar ben beginnen Alice en Rose hard te klappen." ze is perfect"zegt Alice."waarom"vraag ik." je hebt zo'n goeie smaak voor mode precies wat we zoeken"zegt Alice. Ik lach en iedereen gaat weg terwijl ik me om kleed." Alice ben klaar"zeg ik na minder dan vijf minuten. Alice lacht tevreden en sleurt me mee naar beneden." blijf hier"zegt ze als we boven aan de trap staan. Ik blijf staan en Alice kondigt me aan." en hier is de bloedmooie newborn Jade"roept ze en ik loop modellerig de trap af. Emmett begint te fluiten eb de rest blijft maar klappen behalve Jasper die blijft me de hele tijd aan staren. Na mijn mini modeshow gaat iedereen verder met waar hij of zij mee bezig was. Ik ga op de bank zitten en kijk naar de klok die best interessant is nu ik elk detail zie." die klok is interessant hè"hoor ik Jasper naast me zeggen." ja nu wel"zeg ik. Jasper lacht en slaat zijn arm om me heen. Opeens roep Alice iedereen bij elkaar omdat we ons (mij) moeten voor berijden voor de newborns en voor mij Bella waar ik vlak blijf staan met de training.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen